Wednesday, January 14, 2015

#throwback2014

Salam

ha nampak x nampak x.. punyalah lama x berhapdate.. kira abeslah 1 semester x update.. hihihi bz kome oii bz beno... ni nk mula tang manapun jd x tau plk.. hihihihi..

antara yang first2 nk share is about :

"aku dh tukar ofis.. yeehaaa actually dh lama pasang cita-cita ni tapi x sanggup je nak isi , yelah aku syok kot wat keje before ni.. leh pi outstation bagai.. tapi kekangan masa dengan study semua buat aku kena fikir baliklah.. tambah plak aku makin stress, bila ko asyik dipergunakan dan boss ko x hargai pun ko.. waste your time la... so kenalah sedar diri sikit..aku mengalah, undur diri.. biarlh org lain yg boss suka puji2 tu mcm aku ni x perasaan.. eh emosi plak aku ni,. hahaha akupun isi la e tukar dan alhamdulillah lulus .. and now da dekat 3 bulan lah aku kat JEMAAH NAZIR & JAMINAN KUALITI . hihi mcm jauh je kan.. depan opis lama je actually.. hihihi..

kat sini aku dpt port yg memang jauh dari orang, aman sentosa weh,,, x terfikir langsung.. hihhi kat sini ada 3 staff, kami ada cc and pengarah tu je,, xde boss ramai2 lega.. aku jaga aset, yess benda senang ,, tpi xlah senang mana pun,, cuma relax lah sikit dr fikir masalah orang, yang penting keje aku keje aku.. keje orang lain dr keje aku. jd aku x kena dah buat keje orang mcm dulu2.

Doakan aku berjaya bahagia dengan dunia baru ini haha. cukuplah 6thun kat opis lama,, xkan sampai bertukun nak duk satu tempat,., KPM ni besar.. bebawaklah sedar diri.. hihihihi

Pasal study,, semalam dengan jayanya dah habis exam.. lega sangat.. lega sangat2.,. dia punya happy excited macam dh grad.. hihihihi

selama 5 bulan mengharungi study ni,, suka duka,, seksaan.. adoii baru part 1 n i.. ada 9 part lagi.. acaner,,, huhuhuhu

Doakan aku berjaya gak tau.. hihihihi

Sekolah anak2 utk tahun ni.. Rayyan dh tukar sekolah,, sekolah Tadika Tahfist Al Fateh kat presinnt 9.. si kembar still kat Taska De sayang kt area opis aku.. huhuhu yup aku hari2 berpusing ambik rayyan, ambik adik2nya.. satu putrajaya pulak dok tawaf,, pagi dan petang, kalau abahnya x rushing meeting kat KL abahnya akan tolong hantar Rayyan, kalau x aku lah yang kena hantar.. so skrg kul 7.30pg semua dh kena siap,, xpelah sayang janji korang belajar rajin2..

untun Tahun 2015 ,, ada banyak perancangan terbaik aku nak buat tapi tu kita cerita entri lain ye.. ni nk throwback 2014 yang x abes cerita...

Hadiah besday utk 2014 dec aku.. org hujung2 tahun ni memangla,, dh penutup tahun katnya.. dh umur 29thn dh.. kejab je,, (org lain nk msuk 30 dah ain oii) hihihi..

Husband - Kasut Futsal (PUMA) dengan percutian ke pulau pangkor
Kak Rina (officemate baru merangkap partner yang super duper baik gile) - bagi coklat Famous Amous dengan Tabung
Kak Ila (officemate merangkap jiran sebelah) bagi magkuk isi cekelat
My Sis ayu - bagi coklat bouquet yang super duper banyk gile cekelatnya

apapun,, tahun ni xde potong2 kek,., asben kata xyahlah,, membazir nnti xde org nak makan,, hiihihihi

nanti sambung Entri 2015 plk ye.. x isytihar azam  lagini.. hihihi

p/s:13.12.2008 - tarikh pertunangan


No comments:

Post a Comment