Thursday, November 22, 2012

Taska + Tadika

Salam

Aku tgh operasi meng'survey' Tadika, untuk si Rayyan.. sebab cadangan aku dan en suami adalah untuk meng'sekolahkan' rayyan... hihihi kebetulan tahun hadapan ramai kawan2 taska Rayyan berpindah ke taska yang ada pelajran khas.. maksudnya Taska merangkap Tadika.. Tahun depan Rayyan dh nak masuk 3 Tahun,so aku rasa ok gak kalau dia masuk Taska yang sama dengan kawan2 dia.. hihihihi

So aku tengah mencari Taska2 sekitar Putrajaya ni, yang pasti aku nak yang murah2 lah,, hihihihi tak lari dari budget sekarng.. huhuhu.. tapi aku risau gak kalau2 taska sekarang xnak bg diskaun dah kat si kembar sebab hantar 2 orang je.. hihihi

so antara taska2 yang aku berminat untuk men'survey' adalah :

1-Children Islamic Centre - P11
2-Taska Cendekiawan
3-Taska Zrin - Kem Belia & Sukan

So aku macam lebih tertarik kat Taska no 2-
Taska Cendekiawan
Jln P9G/1 (depan surau P9) / P18, R8 / Perbadanan Putrajaya.
http://www.cendekiawaneducare.com
03-8888 9967
RM350 (2 bulan - 3 tahun)
*bagus, ada report card, bilik kaca, boleh masuk tengok.

ermm ingat nak g survey.. tambah2 ada area P18 kan,, but aku kena usha budget gak.. kalau hujg tahun and awal tahun depan pelarasan gaji pun x menarik maybe Rayyan stay lagilah nampaknya.. hihihi tunggu jelah 4 tahun and masuk Taska Perpaduan jelah.. *sedeyy*

memang senang kalau masuk Taska Perpaduan sebab dekat je dengan Taska sekarang.. sekarang anak2 aku hantar kat Taska Surinaz yang beberapa tapak je dari rumah aku.. hihihihi dekat sgt and Rayyan dh stay situ dr 2 bulan lagik.,. hihihi

So now Rayyan dah 2 tahun 5 bulan.. lama kan,, hihihi... so aku memang puas hati je setakat ni.. aku pun bukan jenis cerewet pun, janji anak aku x patah riuk pun dh cukup.. *senyum*

Lastly. aku tgh meng'free'kan diri mengoogle taska2 dan tadika sekitar putrajaya..

16 comments:

  1. nak tanya, ok ke taska surinaz? tgk dlm baby ditidurkan takde partition/bilik asing dr toddlers. risau plak.. cikgu dia jaga elok ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. I have remove my baby. Dahi berdarah. Tp bila tanya cikgu... semua tak tahu. Dh dua kali berdarah.

      Delete
  2. saya hantar anak dari anak first yg dh nak 3thn and now anak kembar dh setahun kat situ, evrything ok je,, and ramai gak parents yang dh stay lama antar anak kat situ.. memang dia xde blik2 khas pun.. dia open je.. bg sy pnya pendapat lagi open lagi selamat kot.. hihihi terpulang pd parents jugaklah.. and kalau anak x shat mmg cikgu cpt2 inform kita .. and cikgu jaga ok je.. cm xde pelajaran khas je kat situ.

    ReplyDelete
  3. sy pn anta kt situ jgk..just nk tnya kalau makan..bwk mknan dr umh bg kt pengasuh ker?ank awk dlm sebulan kerap demam x?

    ReplyDelete
  4. anak saya setahun pertama sya memang bekalkan makanan.. now dh setahun 2 bln, kalau rajin saya bekalkan, sebab diorg ada sediakan nasi lembik sup sume makanan utk bebudak lah.. baby saya x sure, sbb sy pun x pnh tanya.. hihi demam xlah sgt tapi batuk selesema memang kerap.. tapi ikut ckp dctr normal kalau kt taska mana2 pun. sbb bercampur kan.. awak mak pd siapa ye?

    ReplyDelete
  5. yeke..sy x taula kt situ diorg ada ns lembik..itula anak sy ada jgk demam batuk selsema..n ada jgk doktor bgtau kt taska mcmtu akn kerap demam...sy ibu pd fatihah..awk,blh x bg no fon awk..leh whspp ker..

    ReplyDelete
  6. 017 3293575.. awak baru hantar ke?

    ReplyDelete
  7. as salam..
    saya ada cadangan untuk hantar anak saya 1 tahun 5 bulan ke taska surinaz..
    anak agak lasak,para pengasoh boleh handle budak lasak ke tak?takot juga,masuk seminggu kena tolak sebab lasak..
    harap dpt maklum balas..tq

    ReplyDelete
  8. anak saya pun lasak.. kembar lagi, sorang memang manja dgn cikgu sorang lg lasak siap gado dgn bdk besar.. tp ok je pengasuh jaga.. takde plak masalah apa2 setakat ni

    ReplyDelete
  9. oo..ok..harap pilihan saya ni memberi sinar baru untuk anak saya bergaul dgn rakan sebaya dan terurus dgn sempurna.
    terima kasih..

    ReplyDelete
  10. taska tu ok je.. saya dah hantar anak 2 tahun dah.. bulan depan hantar lagi sorang. Insya Allah.. kalau ada masalah cakap terus dgn owner dia.

    ReplyDelete
  11. Salam,

    Boleh tak saya nak dapatkan contact taska surinaz.

    Tq

    ReplyDelete
  12. Salam,

    Boleh tak saya dapatkan contact taska surinaz.

    Tq

    ReplyDelete
  13. 013 2818154 - jue taska surinaz

    ReplyDelete