Monday, November 3, 2014

Masa itu emas

Salam

huhuhu sobb sobb sobb..lama x update entah kenapa hari ini terbuat nk update.. actually byk sangat nk cerita tapi semua nya katgori x sempat.. huhuhuhu tambah2 sejak unifi dah cut off ni.. teruk weh life sekarang.. masa tu  mcm lari laju2 jenuhlahai aku nak ngejar nya.. semuanya gara-gara aku yang dh jadi student pjj ni,,

Mungkin aku yakin bebeno aku bleh buat hakikatnya aku rasa nak nangis hari2 weh.. otak ni karat sungguhlahai... jenuh nk asah..

Dh nak dekat final exam.. gigil rasa badan, mau x gigil .. kuiz manjang lah markah aku sikit (tapi aku salahkan masa yang diberi buat aku panik) aku x biasa lagi jawab soklan dalam masa 15minit dengan 15 soalan camtu.. aku lebih banyak memikirkan masa yang berjalan dari fokus kepada soklan.. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Now memang tengah gigih sebab nk score tang part lain yang x guna masa mengarut camtu.. aku baru lagi kot jd student , baru didedahkan menda2 alah tu.. uwaaa

Apapun setakat ni rumah aku masih terkawal,. xdelah kain berlonggok x basuh. buku sepah sana sini,, anak2 x makan.. alhamdulillah rutin2 lain masih stabil dan dijalankan mcm biasa.. syukurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

And lastly sebab aku nk rushing wat soklan past year ni.. doakan aku berjaya semester 1 ni ye.. senang nk continue semester 2... kkdg mcm giveup pun ada uolss...... huhuhuh7u

No comments:

Post a Comment