Sunday, September 21, 2014

Deactivated + focus

Salam

Yuhuuu lamakan.. yeah.. u know now jadual life makin padat.. kenapa??? Huhu sejak jd student pjj ni.. masa rehat dan tido aku terpaksa setup utk study.. gilakau nk kena cover dan faham 2 chapter utk 2 weeks.. amacam.. soklan2 pun lecturer bg direct i  class.. hampir everyday dia dh start bg quiZ2.. masa 10 minit jawab 6 soklan.. and semua ni thru i class online.. maybe kalau student uitm dia akan taula.. kalau pel full time diorg akn guna i-learn. Tp kalau part time mcm aku ni ha guna i  class .. oh lupa plk nk bgtahu ni semua sebab aku dok jd student balik kat uitm puncak alam as a pjj student course office management..

Semlm my first seminar kt uitm puncak alam.. not a clasa k.. class bg aku lebih yg hari2 thru i class tu ha.. huhuhu seminar ni 2hours/1subjek.. mnla sempat lecturer nk cover thru 1 by 1 kt kelas utk 2 chapter.. so cuma presentation dgn quiz jela.. huhuhu beza ye dgn u lain.. sbb uitm dia lebih byk by online .. and seminar hanya 1kali sebulan je. Ha nampk.. blehla nk g org kawen kejab masa ari xde kelas.. tp besenya sabtu dgn ahad lecturer akan bg kuiz..assigment... time cuti ni ha la.. huhuhu

Memang semalam sbb ari pertama kan.. so mmg fokus gile la.. agaknya dh lama x fokus.. jd khusyuk sungguh la.. last kepala jammed.. sakit kepala.. huhuhu igt aku sorg rupanya all the classmates mengeluh.. hambekkkkk

And pepagi subuh ni bukakla i class sbb mlm td memang flat dh.. skali dh ada soklan.. huhuhu dptlah jawab and review bab skit..

Oh ye aku dh deactive facebook.. memang aman.. kalau x tgn ni nk bukak je.. brulah masa aku byk kt blaja.. lega.. now aku dh happy gile kot sbb xde facebookpun aku leh je happy .. nampak sgt hdup dpengaruhi media sosial.. cm wassap xlehla.. classmates pun dh wat grup wasaap..

Oh ye harini result yg aku tunggu2 keluar.. teruja weh.. x sabar dh ni.. semoga tuhan dengar doa aku.. huhuhu

Apapun.. kalau korg nengok dh kenapa sawang sangat blog aku maknanya
. Aku mmg tgh bz utk siapkan assigment hand writing aku 500 words.. (nangis bawah bantal) barulah aku tahu skrg apa maksud pengorbanan dan apa yg aku perlu utk hidup ni.. huhuhu

P/s; tapi bila apa yg kita impikan dlm hdup ni jd kenyataan memang rs puas..

No comments:

Post a Comment