Thursday, April 14, 2016

Semester 4 + semester 3 + bersalin

Salam

Haluuuuuuuuu lama x bersiaran.. kesibukan diri ini sangat2 membataskan apa yang berlaku...
ha last update semester 2 tetiba dah semestet 4 mak aii 1 smester aku stop blogging rupanya,, haha redha jela ye mak encik semua hahahahah

oklah kita mulakan dengan cerita semester 3 yang ghaib tetiba tu hahaha...actually sem 3 aku masa aku sarat pregnant.. and the best part masa dh 34 weeks  aku last g class tau.. jgn x caya hahahahahha angkat backpack berat dgn buku hahahah tapi gigih tetap gigih hahahah alhamdulillah 2 paper yang aku ambik pass and continue lah ke semester 4 niha...

masa tu aku kenalah hold 2 subject yang ada exam ms sem 3 sbb time exam kena masa due date...
so after 3 bulan maternity leave, cuti semester akupun dh startlah semester 4,, memang cabaran giler wacakap lu.. adehhh dengan si baby,, laki outstation,, ahhahaha now aku dh bleh handle.. memula memang agak stress terkejutskit lah badan ni

ok start pulak dengan Bersalin.. yeahh !! now i'm mother for 4 sons.. hahahah yess lelaki lagi weh... hahahhaha  baby keluar awal dr due date and opkos bukan normal deliverd hahahaha sbb dia nk gak ikut tingkap gitu.. hahahhaha the baby 3.42kg, boy and opkos bersalin hospital putrajaya,, nanti aku cerita detail pasal kes bersalin aku.. sangat2 lah thrill hokeyyy... and the baby name  MUHAMMAD RAID IZZ ZIYAD " ha gitu namanya. bab nama pun aku cite post khas pasal this baby hokeyy..

now cerita pasal semester 4 lah.. yuhuuu yess aku and my study group still lagi bersama ke akhirnya.. hihihihi and kami masih kekal utk group project.. biarlah setia orang kata gitu kan.. hahahaha

stilll lagi fakulti kat uitm puncak alam..
still lagi ada muka2 sama
and kalini ada lecturer lelaki and student lelaki.. hahahaha nampak nampak.. xlah bosan beno g class kan...hihihi

apapun doakan aku kuat utk truskan study ni 5 semester lagi.. and besorkan my lil baby dengan jayanya...




No comments:

Post a Comment