Wednesday, January 28, 2015

Sushie king

Salam

ha gitu... lunch kemain..rini tekak omputih.. tq nia yeye (membe masa study kat uitm) teman i makan sushie.. siap tolong bawak gitu...next time kita g korea plak ye..hahahah






Tapi sebab benda ni xplan.. akupun dh melantak nasi lemak, dengan kek sarang semut.. so makan 4 pinggan share2 pun aku dh kenyang weh.. hahahah 



Yang kat bawah ni aku recomended.. rasa mcm x ckp. balik ni nak mintak duit kat en asben la nk makan lagi esok.. hahahaha actually aku x pernah try green tea dia kat sini.. sbb biasa pg pun dgn geng yang x minum,.. tapi nia yeye ni dok minum.. apakata lets try.. hahah x lah truk sangat rasanya.. so apa lagi pasni memang aku sorang2 pun xpelah.. janji lepas tekak. dari beli kat aeon big and jusco.. sushi dia ntah pape entah.. x best langsung.. huhuhuhu







Makan banyak kat ats tu je,, tapi perut rasa penuh gile.. huhuu kenyang weh.. aishhh mau esok aku mencari lagi sushie ni.. ahahahah patutlah nia yeye kata dia kalau makan sorang2 berpuluh ringgit abes,, ni tadi kami ber 2 termasuk members price rm27 je.. hahahha 

apapun... legalah tekak ni dapat makan.. nyum2...



No comments:

Post a Comment