Wednesday, January 28, 2015

Suamiku en perfect 10

salam



semalam di hari yang penuh dengan emosi.. hahaha emosi sangatkan.. piirahhhhhhhhhhhhh
aku mengagahi diri mengisi masa2 terluang semalam dengan menonton iniiiiiiiiiiiii traaaaaaaaaaaaaaaa ----> Suamiku en perfect 10


aku tengok kat GSC Alamanda je.. tengok2 showtime ada pukul 11.50pg.. dengan baju keje yang gigih aku gosok dan x tanggal,, aku makan kenyang2 kul 11pg aku kuar umah.. tiket still harga student ye,,, hahah dh namapun aku masih student kan...

so layanlah cerita ni.. best lah jugak.. sebab lisa kan kiut diapun suka la buat2 muka . apatah lagi aaron ajis tu.. allah jatuh iman makcik..

Yess.. agaklah mcm x logik.. agak macam pusing2 budaya hidup sosial jugak nk ditunjukkan.. mcm mengandung luar nikah.. cuma ambik positif better kahwin dengan orang yg dirogol (because dia x rela) dari dia main dengan jantan lain.. and tanggungjawab every person yang buat benda tu ada,, so okla okla makcik bagi 4 bintang... hahahah

and 1 ayat yang aku suka..

zarief : saya suami alia
Far : Since bila?
Zarief : Since Forever..

ha gitu........... sebab dia dah like si alia ni sangat2.. tapi punchline agak x menarik perhatian bila excident and terus mati pucuk.. oh mungkin jugak aku yang x pandai fakta2 science perubatan ni..

aishh apalah nk komplen lagi cite ni.. hihihi xlah komplen.. sebab aku tetap rasa cerita ni best.. spontan.. and real je watak2 yang diorang bawak.. apapun.. pegilah tengok uolssssssssssss... 




*sekarang ni aku nak wat 1 minggu or 1 bulan 1 review filem.. amacam.. hahahah 

No comments:

Post a Comment