Thursday, January 29, 2015

sinuskah!!!

Salam

aku sebenarnya jantung dok dup dap dup dap... laju je berdegup. cuak weh.. aku dh selesema agak lama.. dalam 3 weeks,, memang normally aku selalu cenggitu.. sebab aku kalau selesema mak aiii lama sungguh.. tapi kali ni macam lain.. lain sebab aku pakej dengan sakit kepala..

sampaikan hari ni.. aku tahap x bleh tahan.. telan panadol. and aku pun gigih lah google.. ini yang aku jumpa..

dari blog ni ,  pasal :


dan dalam tu cakap if kaitan dengan blocked nose and  pening kepala.. ada kaitan dengan SINUS.. waaaaaaaaaaaa cuaknya.. baru2 ni aku tengok membe sekolah aku baru lepas operate sebab sinus ni.. lagilah jantung aku berdegup kencang.. apatah lagi nak pergi klinik cek..

Yes last week aku selsema siap pakej kalaer kuning mcm ada darah means bila HIJAU + MERAH memang jadi kuningla kan.. ni maksudnya slesema aku pakej dengan darah.. huiyooooooooo terus aku seram2 gitu,,

yang ngeri nya dia siap kata yang mungkin sebab nanah dalam saluran hidung nak ke kepala.. OMG seramnya...

siap doktor ni kata kena g ENT untuk masukkan kamera bg  lihat saluran hidung.. waaaaaaa xnak xnak saya takut

yess aku memang cukup lemah bab2 jumpa doktor and dengar bedah ke surgeri kecil2an ke.. aishhh cukupla aku ni masuk sepital sebab anak.. i dont want yang lain2... huhuhuhu

tapi aku rasa aku kena pergi cek jugak.. sebab almost 3 weeks mcm ni.. makan panadol pun x jalan.. ubat migrain apatah lagi.. kekadang ingat sebab x ckp tido.. so mandi tido bangun pagi elok lah dalam sejam dua pastu collapse balik.. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa i tatuttttttttttttttttt

apapun.. aku akan cari kekuatan maksima utk semua ini.. huhuhuhu dari terus tanggung sakitkan.. x jdi jugak.. huhu



No comments:

Post a Comment