Wednesday, July 23, 2014

Rezeki 2014

Salam

Lama sunguh aku menyepi dengan dunia blog ni.. kenapa... tetiba idea kering pastu ditambah plk dgn masa yang agak padat,, kat umah nk hapdate guna hp pun xleh anak2 dok main.. huhuhu apalah nasib aku ni ha.. hihihi kalau ada yang follow teruja dengan cerita i (bajet ada fan) ssorry sangat ye kekakak kekabang.. hahaha

nak start dr mana pun aku tak tahu.. tula masalah aku.. asal depan pc nk taip blog terus lupa ha.. huh!!

macambiasalah sekali hapdate ha berterabur cerita and sarat isi kandungan ha hambekkk

u know mee....

Rayyan Exam 1/2 Year :

Utk pengetahuan korang Rayyan dh exam pertengahan tahun 2014 ni utk umur dia yang baru 4 tahun...keputusan agak memberangsangkan tapi nombor kelaut.. xpe yng penting peratus keseluruhan and perkembangn dia.. dh cukup buat aku puas hati

Survey Tadika 5 & 6 Tahun Rayyan Izzad:

Pencarian aku akhirnya berjaya.. lega weh lega, dh bincang pun dengan En Asben dia kata pun ok.. syukur.. kat mana.. kat sini TADIKA MAFIST PUTRAJAYA ..  Kenapa sini? sebab perisian dia begitulah memikat hati aku.. tambah2 bab agama2 ni.. sekurang kurangnya bolehlah aku continue after dia dh sek rendah nanti sampailah dia leh hafazan ke.. khatam quran ke,, sebagai abang yang sulung yang dh tentu akan jaga aku dan adik2 itu la harapan aku.. nk harapkan aku atau abah dia maybe boleh tapi xlah seperfectnya... kami pun bnyk kekurangan..

lega lah sikit bab Tadika.. sebab tadika ni full day.. xyah aku dok nk fikir Transit,, sbb kalau ambik kemas or perpaduan aku kena cari transit pulak..

EN Asben naik pangkat

Syukurrrrrrrrrrrrrr rezeki tuhan x siapa yang duga,, usaha kerajinan dan kegigihan Asben akhirnya dapat jugak dia jawatan yang agak selesa.. lega lega lega... kewangan di tahun ke 5 kahwin ni agak lega sikit.. Taska pun dpt subsidi.. so telan ailio kelegaannya.. walaupun x banyak tapi mampula utk kami 5 beranak.. masih hidup dalam kesederhanaan...

PPA1M

Syukur,,,, juga lagi sekali.. tahun ni mcm tahun2 yang indah je,, sebab aku dapat cabutan utk PPA1M apa tu.. aishh uolss ni.. perumahan penjawat awam 1 Malaysia.. ha gitu...

Antara officemate2 aku,, aku yg dapt syukurr,,,,, rumah paling kecik je pun... kiranya after rumah siap baru diorang akan suh kita submit utk kelulusan pulak.. ha cam gitula gayanya..

E-PJJ UITM

Syukur lagi sekali.. mungkin ini yang tuhan beri atas pengorbanan aku selama ini. lega sangat rasa.. aku aritu sbnrnya dh lewat hntr permohonan tu.. tapi sebabkan dh isi aku tekad g pos kan je permohonan tu.. alhamdulillah rezeki allah yang maha kuasa.. aku dapat.. dapat utk sambung EPJJ Ijazah Sarjana Muda Pengurusan Pejabat.. impian aku nk ada degree. alhamdulillah bila cakap dengan en asben. dia akan usaha bg full support kat aku.. aku ambik pun kampus shah alam je .. so sekarang masa utk proses..

Start daftar 16.8.2014 , untuk daftar dan briefing tentang semua2 sekali.. neves aku rasa...

Apapun syukur pada tuhan atas segala perancangannya.,, mungkin juga atas pengorbanan aku selama ini.. jd Allah berikan aku sedikit kebahagiaan dr orang2 sekeliling aku exp asben aku.. (bykla konon2 korbannya) hihiihihihi

lastly.. kita continue cerita pada entri yang lain.. sbb ada keje mnanti...

;)

No comments:

Post a Comment