Sunday, April 13, 2014

Hi tea at atmosphere 360.kl tower

Salam

Lama x hapdate blog ni ha.. hihihi.. harini mcm ada free skit... so ambik hp hapdate blog hahha

Okla.. nk cerita 2day... k.nurul wife a.khai (officemate aku) belanja minum hi tea rini dekat kl tower.. aduhaii tq sesangat... kalau ada peluang.. nk balas balik.. sebab memang terbaek pilihan k.nurul. nyum2.. memang aku mkn sungguh2.. tambah2 kami dating ber2 je. Ahha bukan selalu dpt ber2 tau..

Makanan hi tea kt sini.. mmg aku recomended.. tp nk mkn tiap minggu tu xlah.. melmpau sangat tu. Hahahh

Sebelum g hi tea tu kami g blue coral.. actually aku kuar umah lepas zuhur pastu antr bbdk ni kt umah my sis kt p8. And trus g kl tower.. blue coral nipun kecik je.. so kjb je msk dlm tu.. pastu trus pi makan..

Pas makan kami g upper deck.. ala tmpt yg leh tgk2 seluruh KL guna teropong ajaib tu.. hahahaha.. pastu perut penuh sgt and jalan2 area situ pastu trus blah. Masuk kete aku zzzzzz hambekkk

Aku x ambik gmbr mkn. Sebab sbuk sgt makan. Hahhah.. ok layan gambr aku posing sakan je ye. Hihi  restoran ni berputar.. sampai tahap kami malas nk bgun sbb meja dh jauh dr meja buffet.. so kami tgu meja sampai balik ke tempat buffet.. huhuhu gara2 nak makan jugak even perut dh full.. nampak betapa kami mentekedarah tahap dewa.. hahahha

Pape pun thanks sgt.. ada rezeki kami.. kami belanja uolss plk ye.. tq tau...

No comments:

Post a Comment