Wednesday, August 27, 2014

Ke redang kiter..

Salam

Ha mesti uolss terkezut ttba i hapdate nk ke redang.. actually hp bru reset and dh msukkan software blogger ni ha.. pastu ni i kt masjid terapung. Kuala ibai terengganu... tgh solat subuh.. tpi i dpt cuti solat so agakla keseorangan.. so meh type blog dgn gigih.. gigihla konon..

Macamana leh nak ke redang... yuhuuu nak nak habaq ni.. pakej cuti preee.... kat opis entah cammana stelah ditolak org ni org tu last2 aku jd wakil KIK utk cawangan.. kik tu kumplan inovatif & kreatif.. ha nampak kreatifnya aku sampai tpilih kan kan kan..

So kebetulan ketua kik ni adalah ketua utk projek hrmis.. dan kebetulan jugak hrmis ni buat team building g redang.. diorg involve kan la kami2 kik ni... kan kan
. X ramai pun ada dlm 4 org je wakil kik yg len2 semua org hrmis.. yg totally aku x kenal pun... nama je 1 bangunan haram kenal..

Pergi naik bus.. kul 9 mlm gerak dr opis.. aku kuar umah kul 7.45pm.. nak lari dr anak punya psl.. settle depa mandi..aku bg makan.. laki aku punya dinner pun settle.. tgu ahli rombongan leh thn gak.. naik bus ktakan.. xde kapal terbang2 ye.. hihi lama gak x naik bus.. tido bangun tido bangun sedar2 dh sampai sini ha.. memang melangutla.. sbb feri pukul 10pg.. hahhaha terbaikla nk kn tunggu..

Maybe pasni cari breakpast..

P/s : (topik orang pompuan) -: Okla kat sni sbbkan aku tgh ehem2 bendera merah.. aku nakla share gak macamana org yg senasib dgn aku ni nak g snorkeling.. bleh ke.. x jd papeke.. sedihla kan klo dtg jauh2 yg majoriti xtvty laut tp xleh nak join kan kan kan...

So aku ni dok mengoogle la sebaiknya.. semua positif.. cik dila yg ahli kik yg join nipun ckp cmtu gak.. so aku trusla be positif.. mesti boleh punya ni kan.. so kita tgk update aku strusnya adakah berjaya..
Means jd pape x..  mesti ada yg nak tau kan...

No comments:

Post a Comment