Wednesday, January 29, 2014

ZALORA pemenang akhirnya

Salam

korang.. entri ni psl topik sopink semalam.. sapa ingat.. (der ko jgn perasan org tunggu2 entri ko tiap harilah) hahahha.. i kan syok sendiri..

Entri semalam parkson-vs-zalora .. dan pemenangnya adalah ZALORA,,,

oklah ni first time aku guna khidmat ZALORA ni.. tupun sbb aku dh xde masa weh nk g kuar sopink akhir2 ni.. pastu dan sebab nk guna voucher coupun tu.. makanya ZALORA lah tempat aku shopping,, oklah.. nk cerita apasal aku beli barang and kenapa beli or bla bla bla.. semua dah ada dlm entri tu.. so harini aku nk bgtahu yang barang2 dari ZALORA dah sampai.. wallet mak aku yang aku nk bg utk hadiah tu aku beli hari isnin tapi sampai rabu bermakna harini,, dan bagpack aku beli selasa bersamaan semalam pun dh sampai harini..

sekali 2 orang dari kurier yang sama datang.. hahahah Parkson lambatlah kiranya.. biasalah kena juga tunggu pada syarikat kurier dan company tu buat sistem penghantaran camana.. ye dakkkkkkkkkkkkkkk

apapun.. aku surelah puas hati sbb aku dapat beli dgn harga yang murah gara2 aku guna coupun tu kan.. kalau bukan sbb coupun confirm2 lah aku x beli hahahha

Kualiti pun ok.. xde cacat cela.. lagipun aku beli brang ada brand.. before ni aku pernah gak beli kt shopping on9 lain. tpi kualiti x bagus maybe sbb murah sgtkan.. huhuhuhu


No comments:

Post a Comment