Tuesday, January 28, 2014

Shopping Online (Parkson vs Zalora)

Salam

hye uoolsssssssss wa mcmlah ramai sgt reader blog ko ni makcik.. pepagi dh teriak2 hahahah..
nak cerita ni.. baru2 ni aku dpt emel from Astro sebab aku kan activekan bil guna E-Billing.. so sebagai pengguna setia E Billing lah kononnya.. dpatlah aku voucher rm50 utk sebarag pembelian .. cuma barang  yang ada sales je x bleh..

From Parkson (Parkson On9) aku dpt beli benda legging berskirt ni rm17.70 je.. no shipping..



Kenapa aku beli Legging ni.. sebab aku dh lama cari.. lagi selesa kot kalau buat mandi pool. kat luar or kt mall biasanya semua rm2+ camtu. . hihiihi 


From Zalora (Zalora on9) aku beli beg ni..



Dan kenapa aku beli beg ni.. actually aku dh usha nk beli beg HYPERGEAR tu.. senang. waterproof.. sekali xleh redeem guna voucher,, x ckplahplak duit aku nk beli.. yang 20L bru rm68  kat Zalora.. xpelah next time.. huhuhu pastu masa open school ritu aku pasan beg ni kat Tropicana Life Alamanda.. aku dh belek2..

Korang fikir x apa yang aku fikir bila aku decide nak beli beg ni.. sedangkan ni beg sekolah je kot hahah..

sebab....................

korang perasan x poket depan tu.. hahahah so korang rasa apa aku nk guna utk 3 poket depan tu..

xkan aku nak letak HP aku kot.. HP satu je pun... nak letak BOTOL SUSU anak.. hahha senang .. anak aku kan 3.. so aku nak buat beg jenjalan depa la.. hahah kecik2 dh pakai beg sekolah.. x kesahlah.. lagipun aku agak x berapa gemar nk pakai jenjalan dengan beg gambar spiderman ke,, ulraman ke.. sebab x masuklah dgn aku yang confirm2 tukang usung beg tu.. huhuhuhu

beg2 baby yang ada sekarang.. kecik2 je.. x ckp utk 3 orang ni.. beg before ni beg Ryan.. beg crocs .. hadiah besday setahun dia.. aunty ayu dia bg.. tu memang kecik la.,. setakat g Tesco lepasla..


Ni beg sekarang kalau nk g dekat2.. kecik cemeot.. lepas letak 3 btl susu, 3 pampers, satu kain lap. tpun sendat...

oklah.. kita nantikan barang2 ni sampai sebab aku beli sama time.. mana servis yang bagus and sampai dulu.. sebab emel aku dapat serentak utk confirm order and bgtahu tgh proses shipping..

tunggu.......................

No comments:

Post a Comment