Friday, February 7, 2014

POTTY TRAIN : kencing besar

Salam..

lega sesangat sekarang.. akhirnya aku berjaya weh. eh aku plak. Rayyan berjaya.. lega sngat.. sekarang diapun rajin dok bgtahu sendiri yang dia nak kencing.. dia nk berak.. tapi part berak yng lucu skit, jenuh aku nk paham.. biasanya aku tengok dia mcm dok tahan2 perut dia.. aku pun tanya lah.. nka berak ke,,

tapi semalam tetiba dia datang senyum2 kat aku..dia cakap..

"MAMA,, RAYYAN NAK KENCING BESAR"

aku tanya abah dia.. abah faham x dia nak apa.. yelah dtg kat aku dengan muka senyun2

rupa-rupanya. dia nak buang air besar a.k.a nak berak.. memang berak sungguh la.. sopan sungguh ayat anak mama,, bagus cikgu2 dia ni.. credit for cikgu aza and cikgu mas,, x lp cikgu nisa dgn cikgu ain dlu yang banyak ajar anak2 i.. hihihi

pape pun.. lega dah.. sebab dia sendiri yang inform bila nk kencing.. nk kencing besar. ihihi and dia sendiri bgtahu dia  xmau pampers.. bagus anak mama.. mama bangga dengan Rayyan.. 2 minggu je.. Rayyan dh cemerlang sangat..


No comments:

Post a Comment