Thursday, December 12, 2013

Dia sudah tiada

Salam..

yuhuuu sory sgt2 blog bersawang sikit sbb apa.. sebab pc opis aku ni ntah nape xleh nk bukk blog.. nk update katumah,, xde plpk masanya.. huuhu Disember bulan paling sibuk aku rasa.. sampai nkrengang urat pun x sempat.. ko tengok betapa bz nya aku.. huhuhuhu

Oklah dr omel2 baik kita cite skit..

aku tak tahu nk kategorikan berita aku nk bgtahu tu samaada berita baik atau x baik.. tapi bgi aku.. nilah berita paling baik dalam hidup aku.. hahahah ko Nampak aku gelak kejam disitu.. hihi

begini sebenarnya.. ingat x pasal ayah pen.. sp follow blog aku memang korang akan tahulah betapa mencinya aku pada si lelaki ini.. grrr aku gelarkan dia ayah pen.. korang nk tahu dia dh punberambusssss dri opis ni.. yahuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu mungkin doa aku termakbul.. dlu aku selalu doa.. "kalau si polan ni x dpt tukar.. naik pangkat pun xpelah" last2 memang naik pangkat.. seeeeeee

aku x kisahlah.. memang rezeki dia nak dapat naik pangkat.. yg penting dia berambussss dari opis ni.. itu yang aku nak.. aku menci dia wehh aku xleh positif dengan dia...

semalam adalah majlis utk dia.. bleh aku yang kena cari hadiah.. aku dlaam kepala mmg nk bg cikai2 je.. lantaklahkan.. tapi aku x seteruk ini.. so aku cari gaklah utk dia. hihihi...

pastu entah mcmana semalam aku terbuat muka sbb menci beno dgr ayat2 yg kuar dr mulut dia tu. ayat berlagak bagussssssssssss tetiba boss baru aku Nampak.. adoiiii kantoii.. hihih lawak pun ada.. sbb boss baru mcm dh paham je yang aku x suka dia.. hahahha

eh bebel2 punya hal.. aku dh kn balik ni.. esok I up entri lain ye.. kalau free. sbb byk sgt entri2 tertangguh utk dihapdate.. tentang anak2 aku.. tentang cuti cuti aku tentang lego aku.. eh tetiba.. ahahha

oklah chow

1 comment:

  1. aku tahu siapa ayah pin tu...tak pe la janji dier dah kuar n ko pon tenang kan

    ReplyDelete