Thursday, January 16, 2014

sawang sudahh

Salam

lama dah aku x jengah blog ni.. aku pun x tau apasal malas bebeno padahal punya banyak benda2 besh nk share,, now aku sendiri x tau nak start dr mana,, erm.. jauh sgt dah ketinggalan.. hhuhu semuanya sebab gambar ,, aik salahkan gambar plak.. sebab semua benda yang aku nak cerita semua kena ada gambar sebagai bukti dan aku ckup susahlah nak masukkan gambar hahahha..

anatara benda2 yang aku terlepas nk share dgn uolsss ialah

1- kembar dan Rayyan dah bermula taska yang sama
2-Si kembar adik demam lama sampai kena jumpa pakar
3-Hadiah besday aku utk tahun 2013 bg usia 28
4-Perkembangan Rayyan Izzad dan Sikembar Rizqi dan Iffat -- dh besar dah
5-Aku dan Husband sedang mernacang percutian kualiti februari ini
6-Prestasi Kerja tahun 2013
7-azam 2014

hahahha ko tengok.. semuanya lebih kepada Throwback 2013 majoritinya.. yela.. bila dah tahun baru haruslah cerita2 rumusan utk 2013 diulang semula.. hahah

disamping sekarang ni mcm agak bz sgt.. baru nk on tenet dah ada keje.. rasa x ckp sungguh masa2 yang ada ni. sadiss wehhh..

hope aku dapat settlekan semua intipati story yang aku x sempat nk hapdate ni.. doakan aku rajin ye weh,. hati tu nak je update tapi bila ada benda2 lain yang ganggu hancur musnah.. parah2.. huhuhuhu


No comments:

Post a Comment