Wednesday, October 9, 2013

3.10.2013

Salam

lambat nk hapdate, sbb ada masa ni aku kasi hapdate.. hihihi bleh? hahah


3.10.2013 besday en asben.. tapi dia xdok.. dia g outstesen ke Sarawak nun.,. so aku decide nk bg lah surprise hari before tu, jenuhlah aku dok cari kedai cake yang bleh buat penghantran, ingat nk sweap guna creadit card je, sekali x bleh plk.. cisss... teus cancel.. tgh sesak skit bab2 duit ni, so memang xdelah duit2 nk cash2 kan tu.. hahahah sian kan aku.. hihihihi bila sesak melampau ni ternampk Nampak lah credit card tuha.. hihihi

2.10 tu kami g pasar borong Selangor, sbb 3hb tu opis aku buat majlis bersara, so akui kena masak kari daging, req from officemate, so aku g lah jusco equine, akku beli 1 slice cake secret recipe

Strawberi Marshmalow Cheese cake

Jadilah utk kami ber5.hahah igt nak tunggu pukul 12 tgh malam, sbb pepagi en asben dh kena pgi airport flight dia pagi.. huhuh so malam tu, ryan pun gigih x tido, dalam pukul 11mlm en asben kuar g bank,, ryan jenuh tahan mata, maybe diapun nk sama wish abahnya.. terharu sehh.. dia sanggup kot tunggu last2 dia x larat sgt dah.. collapse terus... siap pesan

"Mama nanti rayyan tido, abah balik mama kejut tau"

Aku plak sebak .. dgrnya.. sanggup tu dia x tido semata-mata utk abahnya.. hihihihi..

Tapi last2nya pukul 12tgh malam, 3.10.2013 hanya aku dan ena sben je yg berhepi besday hahaha... tpun aku dh siap2 pasang lilin, pastu aku dok jerit

"bang, sapa punya ni"

en asben kelam kabut dtg dapur, alih2 macam biasalah dia wat muka kontrol2 malu bagai.. cheh!!! poyo diulang poyo hahahhaahah

dah tua dah laki I rupanya,, happy birthday saying, ke 31 ke 32 ye.. 31thn kot...

Happy Birthday sayang.... moga panjang umur, murah rezeki,,, ;)

No comments:

Post a Comment