Monday, October 21, 2013

Aku penyampai atau kau yang kaki sampai

Salam

Harini mood ok cuma entri cam sakit skit hati, nak tau kenapa.. huh! aku cuba simpan benda ni.. aku simpan dalam hati sangat2,, aku ingat xnakla luahkan, tapi otak ni dok kenang2 je,, huh!! sakktkan hati, bila kita bukan jenis yang bermuka-muka tapi orang cakap aku jenis yang mcm tu sbab apa.. sebab aku baik dgn orang yg dia dok kutuk.. korang dpt rasa x mcm apa dia pandang diri aku, sbab dia rasa aku ni jahat.. hello makcik.. aku ni kalau jahat x yah sorok2, aku tunjuk depan2, sebab tu mulut aku kalau sound orang memang makan dalam, sebab aku ni berterus terang,, huh! ni marah ni..

Aku ni biasanya akan jadi pendengar yang setia, awal2 lagi laki aku dah bagitahu, x yah masuk campur hal orang, biar jelah orang nk cerita kat awak, full stop orang tu cerita, maka berakhirlah cerita,, ok itu yang aku buat sekarang, memang byk rahsia org2 yang aku simpan, bila hal tu kecoh baru aku cerita tpun sebab aku x rasalah benda tu rahsia bila tuannya sndiri yang dok heboh, x gitu.. tapi aku xlah sampai nk aibkan or nak lagakan sesiapa...

Tapi kalau sampai siap bisik2 depan aku and org yang  paling percayakan aku.. dengan ayat "baik2 skit cakap, ain tu rapat dgn si polan tu, nanti dia  bgitahu" hoi!!!!! ko ingat mulut aku mulut longkang,, fikir dan renung lah woii sapa yang selalu bawak mulut, jaja cite mcm longkang, laga2kan semua orang.. SIAPA?????????????????  huh!! aku ni positif punya orang, even hati aku kadang2 negatif aku tetap anggap tu positif, sebab apa, sebab aku xnak otak aku rosak, tapi bila ko dh mula jentik hidup aku,, tu yang buat aku berangin..

Kalau orang yg percayakan aku dah mula was2 dengan aku.. sorry to say lah.. GO TO HELL.., see ko nampak x betapa berapinya hati dan perasaan aku, sedey actually.. kenapa aku yang jdi mangsa, kenapa aku yang kau sibuk nk cri pasal.. aku kalau nk musnhkan life ko sekeluarga, memacam bleh, tapi sebab aku ingat ALLAH maha karya, kalau aku buat jahat dengan kau, ramai lagi akan buat jahat kat aku.. so x rugipun kalau aku jadi baik.. erm... mungkin kau rasa life ko besh, seronok sebab ckp buruk2 psal orang lain..

entri ni aku x hadap pun ko akan baca, dan aku x taulah ko baca ke x, tapi kalau kau terbaca dan terasa ko orangnya.. bertaubatlah, ko muda lgi, usia panjang lagi.. hormat skit aku... dan perasaan aku...

huh! lega plak bila dh cerita semua ni dlm blog.. aku x cakap pun kat en asben sbb aku tau en asben ni negatif person, dari dia pandang hina kat orang lain, baik aku x yah cite,, aku halalkan semua yang aku bg kat kau.. dan apa keluarga kecik aku bg kat kau, sbb aku bukan nk berdendam, cuma berharap ko ubah diri kau , x guna burukkan orang lain, sdgkan diri sndiri blum tentu baik..

sekiann............


No comments:

Post a Comment