Wednesday, September 18, 2013

Time to Converse

Salam

Baru2 ni aku g Penang.. lepaklah kat QUEENSBAY MALL.. tetiba rasa nak masuk kedai converse tau x apa aku jumpa.. aku jumpa sneakers yang cun nak mamposs.. terus aku rasa cam nak cabut je crocs aku ganti dengan converse,. bleh x mcm tu.. hahahaha







Ha nilah dia.. Converse Ballerina.. tapi masa aku jumpa tu ada kaler hitam , blue black dgn merah je, tapi bila merah tu hias dengan bling2 tupun lawa gak.. sbb aku x jumpa plak jual yang ada bling2.. cantikkan.. gerammm terus aku dok pujuk en asben.. wassap goda2 skit.. tapi kena bersabar dlu tunggu claim dia..

 


 
hihihi ko tengok.. aku kena masukkan dalam blog.. supaya ada bukti hahah laki aku ni memang ejnis x suka nak blas wassap  ke mesej ke panjang2.. ha itu jelah yg dia jawab pastu ko jgn tanya2 lagi karang x dpt plak.. aku x ckp bajet nak beli.. tapi kalau memang dia x belikan xpelah.. aku beli sndiri guna duit claim aku plakk.. nampak x disitu yang aku tetap akan beli..

Kalau x jumpa macam yang kat ats tadi dpt yang kat bawah nipun ok gak. hihi sweet gak. sesuai lah utk aku yang dh beranak pinak.. tapi td tengok K.Elly punya blog dia beli kasut Dr martens. kalau lah laki aku minat kan besh, sure aku pun akan beli. huhuhuhu cantik kot.. pinky lagi..gerammmmmmm


No comments:

Post a Comment