Tuesday, October 1, 2013

Bila HP jadi mangsa rendaman

Salam

Harini sad story. before ni aku dok dengar je cite orang kena rendm hp oleh anaknya.. dan kini giliran aku.. uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. dahlah hp tu hadiah annivessary. sedey ooo.. tapi hadiah yang pakai duit aku.. kira oklah.. en asben sila take note.. gantikan hp baru i ni dgn iphone 5.. hihihi

peristiwa ni terjadi bila aku bagi depa mandi kolam,, pastu ryan je sorang yg dok nak mandi lagi alih2 hp aku yang tgh charge berdekatan dgn tempat kejadian diambiknya and dibuatnya mandi.. huhu pastu diapun gedik2 dok pujuk aku.. grrrr sabau jelah anakku sayang oiii.. sabar betul mama kamu ha. huhuhuhuh

ok nampaknya aku memang kena cari tepon baru kan.. buat masa skrg  ni aku guna TAB 7.0 ,, tapi biasalah bla pakai tab ni berebutlah dgn anak.. huhuh.. so aku sedanglah meng'survey hp2 yang menarik perhatian aku.. aku bajet murah2 je.. huhuhu tapi yang berkenan semua mhl2




dan akhirnya aku hanya decide.. untuk beli benda alah ni.. so kenlh tnggu aku hapdate bila dah beli...

jgn tnya knp aku x beli version barunya.... sebab ni je yang kena dengan bajet aku...

 

memang yang iphone 5s ni waterproof tapi aku x mampu plak. mhl bebeno.. tapi kenapa iphone.. entah sbb aku dh ada samsung, aku dh pnh pakai blackberry and aku dh pernah pakai sony.. nokia lgilah dh pernah, so aku rasa aku nk try test iphone.. hihihihi

harap2 rezeki murh utk aku beli kan kan kan..

No comments:

Post a Comment