Friday, July 26, 2013

Shopping raya

Salam

Harini aku el kbetulan en suami cuti public sbb nuzul quran. Selangor cuti so smntra dia setju utk g shopping baik aku angguk kpla je... Hihihi so pepagi aku dh settle anto ank2 sume g skool..

En asben x bgn lg. Bgn2 dia kta xnk g kl sbb jammed.. So aku kta xpelah aku nk g pyramid... Knp pyramid sbb aku teringin sgt nak pg kedai kasut payless tu.. Omg aku dpt tau ksut dia cam besh2 je.. Hihihi

Ala kdai yg ada jual ksut byk2 tu... Mcm kt jpo dh aku nengok.. Hihihi so dptlah aku rembat satu.. Hrga mhl gak sbb xde less tp sedap kot rs mcm ksut clarks weh.. Hihihi

Pastu ms nak balik ke parking lepas sgh jusco cr jeans ryan.. Nampak kedai radioactive.. Apa lagi gilak ku tengok blaus dia yg cantik2.. Dpt aku rembat 3 dgn less 70%..

Pastu boleh plk terjumpa kemeja bebudak ni kaler cekelat- mmg pusing 1 jusco and cr tp xde yg jumpa and beli baju apaknya.. Sbb apa kaler cekelat.. Sbb baju maknya kaler cekelat. Haahhaaha

Pastu bru balik.. And sepanjang pemanduan yang jd drivernya - aku... Grrrrr en asben pnt.. Smlm os drive pun x ilg pnt ktanya - alasan hokey nsb dia belanja sopink so aku redha je hahhhahaahaa

Balik tu g amik ryan kt skool pastu nampak banner branded warehouse sale kat presint 16.. So trus g sana. Perghhh mmg x puas sbb aku x dpt nk beli.. Ryan buat perangai.. So abahnya dptlah beli suar tapi mn bleh aku x beli...

Nampak heels rm49 diskaun 50%.. Dpt 24 camtu.. Teruslah rrmbat hahhaah... Nk sopink gak kan.. So semua sopink rini en asben byr.. Tq abang.. Brulah terasa raya sbb semua dh setel hihihi...

Lastly.. Nk tgu bonus je sbb nk sopinkkan mak abah and mertua aku je...





posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment