Tuesday, July 30, 2013

Shopping on9 tesco

Salam

baru2 ni aku terbaca pasal beli on9 barang dapur kat tesco.. hihihi terus beb aku bukak website dia harini utk test,
 
 
aku pun tgh free2 so apa lagik , laju je lah aku mengodek benda alah ni.. hihihi tambahan kalau korang pembaca beautiful nara, korang bleh guna e coupon dia.. so korang akan dapat rebat rm10.. so dh selamat utk kos delivery.. korang xde kat rumah.. x yah risau dia ada slot penghantaran sampai kul 10mlm.. tapi............. make sure tempat korang terletak dalam area penghantaran.. slot utk esok dh full mlm, yang ada siang.. so memang taklah aku ada kat umah kan.. so aku redha penghantaran hari khamis mlm.. yeehaa nanti bila berjaya aku roger2 u all k.. hihi
 
Nama pun percubaan kan.. so aku yg baru nak try2 ni aku try2 beli yang paling aku memerlukan hihih.. so aku beli murah2 je ye.. hihihi..


 
 tapi yang aku faham dia kena guna VISA card a.k.a credit card or debit card, kalau cash mungkin kena guna prosedur lain.. maybe korang bleh review sendiri kot website dia.. hihih selamat membeli k..

Dan korang jgn risau, harga dia sama dengan harga promotion yang ada, and tesco card korang boleh digunakan. utk slot kali ni.. aku siap beli sotong lagik tau.. nanti kita tgk fresh ke x sotong tu. hihihi

p/s: pasni kalau ada offer susu or pampers, xyah susah2 nk g sana semata-mata benda alah tu.. on9 je

No comments:

Post a Comment