Monday, August 5, 2013

Anak bini samajelah

Salam

harini topik cam kiut2 je.. hihihi semalam asben ajak g tesco.. biasanya.. kalau ada offer susu weekend2 ni memang laju je kami laki bini ni ha,hihi.. so cdgn memula masa aku nengok offer susu dutch lady rm17.90 kat FB tesco.. aku fikir nk pegi sabtu tu lepas buka, alih2 makan kenyang ngantuk x hingat terus lena.. hihihi last2 ahad tu pas sahur bebudak ni tido dgn en asben.. akupun buat operasi mop lantai, lipat baju, basuh baju raya,, settle sume2 tu aku kejut en asben ajak g tesco.. dalam kul 10.00pg kami sampai kat tesco.. beli susu banyak x hingat.. cam bese lah kalau beli susu kat tesco ni yang aku suka.. depa nk heran sgt even dia tulis limited 5pek/family.. hihih kami x ckplah beb kalau 5 pek.. kami kalau pegi make sure duit banyak sbb sekali beli susu 12pek termasuk rayyan.. hihihi.. anak aku je dh 8 pek sebulan,kena time tu depa nk susu je.. tambah kalau hari cuti, main je kejenya.. so kejab2 nak susu kejab2 nak susu..

OKlah xmau cite pasal ni sbanrnya.. tapi nak cite pasal apa aku dan Ryan dpt setelah membodek abahnya.. hahahah ko tengok en asben kena layan bini dia yang cam kanak2 ribena ni ha..


aku dapat menda alah ni.. dia serupa mcm mini figures lego aku, tapi ni brand lain, ala2 cam lego.. harga tetap mantap.. kalau mini figure tetap rm12.90 ok.. x ke sama harga tu.. tapi susah nk jumpa lego punya transformers kalau g legoland jumpa lah.. tapi kalau lego transformers set besar adalah.. kalau mini figure susah skit..

so korang taukan.. apa yang aku fikirkan.. hihihihi masa utk mengumpul benda alah ni plak.. yahuu.. tq en asben belanja i tau. i syg u lebihlah.. tapi aku beli yang sekali 5pcs.. ada optimus prime,megatron, soundwave pastu lupa plak 2 lagi.. hihih..

Rayyan mcm biasalah dapat menda ni:


 Ultraman dialah apa lgik kan.. hihihi sebab nak cari ultraman dialah dengan mama2 terlibat sekali bodek abah.. hihihihi

Pasni tiap kali aku pegi tesco akan aku pastikan aku beli lagi hahahaha.. *gelak jahat*

No comments:

Post a Comment