Thursday, July 4, 2013

Kembar after 1 yrs

Salam..



Lama aku x hapdate pasal anak2.. exp kembar sian ryan hihi.. ryan nanti bab lain ye syg..
baru2 ni kembar yang dah lepas setahun tu memang super duper lasak weh.. sampaikan ckgu kat taska pun asyiklah tepuk dahi .. tambah2 wiwin bang si rizqi tu.. adeh... ikut kepala dia je.. x tau takut langsung..

 
 
 
Ha tengok.. dh besar dah weh budak berdua ni ha.. geramm je aku rasa.. nk cubit2 pipi pun ada gak.. hihihi.. sampaikan ada sekali tu masa kami breakpast kat mcd, masa ni Ryan x ikut..
 

ko tengok udah mcm dibuli2 adiknya yang cengeng tu hihihi.. kalau kat sekolah keje asyik nak membuli je.. hadoiii cikgu2 pun dh start mengeluh,, kata anak aku banyak beno ragamnya hihihi..

Tapi dari apa yang aku perasan, even anak aku bukan kembar seiras, depa ni x bleh kalau baju depa x sama.. ha ini yang aku perasan sgt, kalau x sama mulalah sorang yang pasan tu dan2 tengok baju pastu nk cabut baju.. memula aku pasan kat umah,, ala stok baju abgryan bglah depa ni pakai.. pastu megamuk-ngamuk siap marah2 aku lgik.  akuingat maybe sebab x selesa ke, baju tu kecik ke apa ke.. sekali bila cikgu taska cakap, baru aku percaya yang diorang tu even kembar x seiras, diorang nak semua sama.. tapi sekarang ni, aku kalau beli baju depa bukan takat depa je sama,, dengan abg2 ryan sama,,hambekk hahahha.. nasiblah kan...

pastukan ada yang hari aku g futsal ritu.. anak sedara aku yang jaga anak2 aku, en asben, setakat tengok2 yakinlah aku.. hihihi so anak sedara aku tu dok masuk fb gambo si kembar adik iffat..
sexy siot.........



tukan kerusi diorang sorang satu.. ko tengokklah duduk pun bleh tido.. sambil minum susu sambil tu dia sambung tido sekali dengan tangan yang dok mengentel rambut.. terserlah taik lalat kat tapak kaki,, peha dia ko tengok.. hermmm geram aku, hari2 aku dok gomol,gigit budak manja ni.. dhlah manja,comel,bambam.. grrrrr memang aku super duper geram manjang dgn si iffat ni.. kalau tidur pun dia ni memang suka kena peluk.. tau kot orang memang suka peluk dia.. bdan sedap ni kalau peluk, tapi sedap lagi kalau peluk abah dia.. opss... aku kan over lebih.. hahahahha

Lastly.. kejab je aku rasa anak2 dh semakin membesar bagai johan, tak lama lagi aku plak sibuk nak masukkan depa sekolah lah itulah inilah hahahha...


 

No comments:

Post a Comment