Sunday, July 7, 2013

Weekend yang paling booooooooo

Salam

Bosan siot weekend2 duk umah,, jenuh aku pujuk en suami, g expo hiasan rumah kat picc, ikea, tesco last2 aku pujuk g masjid putra, adalah x sampai sejam sbb ryan dh start merabakkan poket mama dia,, so balik, ermm.. duit pun tgh x berapa nak ada.. so aku memang bermalas malasan lah weekend ni, masak pun lambat2.. tido baring, mandi pun lambat2 hahaha.. memang mls gile wehh.. x terkata..

kalau ikut jadual sebenar minggu ni g balik sunway, tapi fil g balik kulim ambik tok,, so tu yg terus x tau nak buat apa.. hambekkk,, bosan thp mencipan dah ni.. nampak beno aku ni x thn dok umah kan.. hihihi..

oklah. aku nk g mandi sbb nak g pasar lauk jab. nk cri lauk.. peti ais tupun dh x brp nak ada, rabu ni dh nak pose.. huhu.. so kenlah penuhkan peti ais dan sewaktu dengannya....... gtg

No comments:

Post a Comment