Thursday, July 4, 2013

Silent Reader

Salam

pernah tak korang jadi mcm ni.. jdi silent reader blog sesiapa yang korang nak tengok... untuk review.. utk tau apa orang tu buat.. last time aku ada gak jd silent reader blog yang aku x follow tapi ari2 aku baca.. motif :: entah tapi bila baca rasa meluat, tapi nak jugak baca.. ye lah kan. yang x suka tu slalu kita ingat.. hahahha.. kekadang akupun sampai terfikir gak.. ada ke orang yang nak baca blog aku.. maksud aku silent reader yang x follow aku tapi dia rajin baca blog aku.. ye r aku bukan vip pun nk private2 blog bagai.. blog aku open.. sapa suka baca , bacalah sapa x suka sila jauhkan je.. x yah bagai nak search cari blog aku.. hahahhaha

Kekadang aku suka baca blog orang yang dok oversea tapi dia orang malaysia.. bila baca mulalah aku rasa nk g sana lah, nak duduk sana lah.. akukan puyus.. pasport xde tapi hati nak g sana bagai apa kes.. bukan apa suka tgk cara diorang survive kat sana..

first time aku berjinak dengan dunia blog dan jd silent reader je masa tu, masa keje kat subang jaya, housemate aku K.Lini yang duduk bilik depan aku, dan aku yang sukalah g melepak dalam bilik dia.. ajar aku untuk layan blog.. masa tu tajuk dia 'Dendam Perantau" sapa pernah baca sila angkat tangan, cerita blog pasal dia survive kat Amerika lepas kena ragut, and jadi lah pendatang asing kat amerika dgn lebih tepat dia gelarkan diri dia masa tu Bangla Amerika, tapi pas 2010 is finished.. sebab diapun dah balik Malaysia,, tapi aku pun x tau dah sekarang dia katne,, hati tu nak gak lah tahu.. tapi blog dia pun dh sunyi.. huhuh

Blog yang terbaru pun x hapdate dah.. huhuhu.. maybe life dia totally ok.. alhamndulillah.. masa tu aku xde blog lagipun. pastu barulah aku berjinak-jinak dengan dunia blog.. hihihi

Tapi besh jugak bila ada silent reader, means bila ada comment2 yang dari anynomous tu maknanya adalah berguna jugak blog aku bila orang2 baca info2 yang berguna tu.. dr masa yang sama adalah benda yang aku bleh share kan.. sudi2lah u alls semua baca blog i k..

Jadi silent reader perluke nak tinggalkan komen,, kekadang aku bg, kekadang tak jugak.. hihihi jgn mare ye.. blog yang aku follow pun kekadang aku x tinggalkan komen,, tapi memang aku baca,, tambah2 lagi yang follow aku memang aku baca,, tiap2 hari.. bila aku x hapdate entri sebenarnya aku baca and active je blog cuma aku xde entri.. hihihi

Lastly.. sapa yang jd silent reader i tu.. tq sgt2.. sudi2 lah terjah blog i yang x seberapa ni ye.. hihihihi sebab i pun memang dh lama pegang title silentreader untuk blog2 pilihan hati.. hahahhaha

No comments:

Post a Comment