Monday, July 22, 2013

Chicken chop

Salam

Today aku nak wat spesial sikit for iftar - even en suami je yg pose hahahha.. Haruslah msk sedap2 kan. Dan masa yang aku ada mcm beselah only 1 hour. Huhuhu

Harini aku bio je bebudak ni dok kisahkan kabinet tuperware aku sbb aku nk fokus msk dgn penuh kasih syg harini.. Hahhha dan menu aku chicken chop with black pepprr sauce..

Lunch td dh g membeli kat cold storage - sila jgn beli ayam dsini. Mhl nk mamposs.. 2 dada ayam dgn harga rm9.90 ko tgk... Dsebabkan aku mls nk g aeon big so aku redha jelah.. Huhuhu

Satu aku suka g cold storage ni adalah kerana, bhn2 cam nk buat menu western ni byk and sng cri kat sni. Hihihi so tu yg aku suka. Cm harga mantap skitlah. Hihihi

Balik2 aku terus perap ayam, aku dpt half hour memerap. Ok je rasa... Aku taruk mix herbs, lada hitam, sos tiram, tepung kentucky, telur, bread crump.. Utk isi ayam td.. Utk kuah aku guna lada hitam, susu, mentega, tepung gandum and air.. Aku taruk jugak cendawan. Bahkan aku paki crndawan butang yg segar. Sedap wehh

En asben pun terkejut tgk hidangan aku. Aku siap sertakn mash potato with gravy sauce.. Ermmm en asben kata sedapp.. So kira aku berjayalah yeayyyyyyy

So next time lehlah cobfident skit nk buat hihi..






posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment