Monday, June 17, 2013

JUARA FUTSAL MESCA 2013 --akhirnya

Salam

Yahuuuuuuuuuuuuuuuuu akhirnya yang dinanti nanti kami JUARA juga akhirnya.. kami tu siapa.. Bahagian akulah.. hihihi.. beshh woooo x disangka sangka sama sekali.. actually dah 4 kali sepanjang aku berkhidmat kami antr wakil tapi x prnah dpt number yang boleh membanggakan. cuma last year aku x main sebab aku bru sgt pas bersalin.. huhuhu.. so tahun ni aku nak masuk and nak masuk.. so disebabkan dh lama tinggal ini futsal gara2 geng aku pun ramai yang dh bersara akibat dri buatan orang dalam erti kata lain MENGANDUNG huhuhu so terpaksalah aku pun sama berehat...

hokeyy jgn jelesss




 
gedixssss tak

Nilah medal nya


Yang  ni masa lawan BPPA>. waktu nilah aku score 2.. yeehaaa terer tak..


ni antara gambar2 kejadian... ada yang aku sedut dr Blog the besh huru hara person yang aku rasa hlg stress pemain.. Suraya namanya..

utk keseluruhan keputusan :

 

 
 
 
Masa lawan BPPA aku score 2 gol.. Masa Lawan Tajaan aku x dpt score.. kena guard abes2 an.. huhuhu memang depa x bg lepas... Masa semi Final  aku score 1 Gol.. after aku score aku kena bantai x hingat punya sehinggalah aku x dpt nak main masa Final.. huhuhu
 
Dan bekalan nya atau lebih tepat Upah yang buat sampai harini aku jalan terhincut hincut g opis.. nk letak tapak kaki pun rasa nk nangis wooo inilah dia...

 

Apapun aku puas hati sebab dpat kalahkan grup JNJK yang jadi juara bertahan 3 thn berturut turut.. huhuhu boooooooooooooooooooooooo

Apapun tq so much kat Mercurial aku yang beraksi cukup baik.. cuma kali ni aku pakai jersi nombor 11 ,, ptama kali aku pakai jersi no ni.. selalunya aku akan pakai no 10.. maknanya aku lagi umphh pakai jersi nilah ye.. ihihihihi

2 comments: