Monday, June 17, 2013

Birthday Rayyan Izzad - 3yrs

Salam

Ok after entri ni akan ada entri2 yang dah tertangguh x hingat punya gara2 malas gila aku nak menaip.. ditambah dengan kesibukan yang mendatang.. ---sibuk lah sgt kan.. hihihihi

tapi aku x moh taip panjang2 kita layan gambar je ye. hihi.. actually time besday Ryan ni kembar kena chcken pox.. so kami x kuar dr putrajaya pun.. stay at home je.. hihi.. dan the besh part fil aku dtng utk celebrate and adik beradik aku pun ada termasuk mak abah aku utk celebrate.. yahuuuuuuuuuuuuuuuu beshhhnyaaaaaa

Kek aiskrim masa celebrate besday dengan fil and adik2 ipar aku belah en asben

Birthday cake masa celebrate dgn adik beradik aku termsuk mak abah aku at umh kakak aku kt pjya ni

majlisnya


selesai birthday ryan akhirnya.. lega mama dah// semoga Rayyan jadi anak yang soleh dan berjaya, sentiasa doakan keberkatan dan kebahagiaan keluarga kita ye sayang..

Mama dan adik2 sayang Rayan.. apa yang mama ajar dan marah semuanya utk Ryan menjadi anak yang berguna...

antara gambar2 lain:






Dan mama dengan seikhlas hatinya bg ryan hadiah ni.. taraaaaaaa


No comments:

Post a Comment