Tuesday, April 9, 2013

Yang Pertama

Salam

Sori weh blog bersawang, aku bukak blog hari-hari tapi kekangan kerja buat aku x sempat nak taip satu entri pun, so today aku gagahkan diri untuk hapdate gak.. huhuhu sebab dh rasa idea semakin menghilang hahahaha

seenarnya dri cerita aku mengemas rumah haritu, aku ada lah terjumpa hihihi


Hahaha.. nilah tiket pertama aku dating dengan en suami. bukan as a couple tapi as a fren tapi mesra hahhahaa.. masa ni en suami ambik aku kat rumah sewa and kami pergi menonton kat one utama.. hihihi ingt lagi masa ni aku free hair and pakai tshirt polo kaler pink fuchsia.. hihihi.. cumel gile en suami kata.. and sampai skrg gambo aku ms kuar ni dia letak cover nk bukak hp dia.. hahah kekdang rasa nk gelak pun ada. hihihi
 
and masa aku selak2 tiket2 wayang yang aku simpan aku terjumpa tiket cerita Die Hard 4 sampai 3 kali aku nengok.. Transformer 2kali.. hahhaha memang masa dlu kalau dating kejenya tegok wayang, xde langsung aktiviti berfaedah hihihi..
 
Tapi kami dulu ada, kami g joging, lepak2 kat taman rekreasi subang. sampai uncle yang jual aiskrim kat situ bg aku free aiskrim roti hihihi... nyum2.. ok larik topikk
 

Ni antra collection kesemua tiket wayang.. kekdang rasa kelakar sebab cerita yang dah kuar kattv skrg yang memang tahap bodo sengal pun ada.. hahahahah bila aku cerita kt en suami dia kata
awaklh yg nk tgk.. hamboiiii bla dlu ajk tengok terus ckp.. "i ok je" huh! time bercinta ktkan.. hihihihi


 
 

OKlah.. pas ni ada entri lain hasil dr aku kemas rumah .. so nantikan.. harini bz sgt huhuhuh aku kena masukkan data utk sekolah-sekolah area sabah.. huhuhuhu

No comments:

Post a Comment