Tuesday, April 9, 2013

Masa itu emas

Salam

haluu harini aku gatal2 pegi check kad2 ATM mana tau ada duit yang masyuk (sbnrnya dh tahu duit bakal masuk) sekali tengok2.. uishhhhhhhhhhhhh rezeki oo rezeki.. tq Allah.. so apa lagik terus g kedai jam.. sbnarnya nk belilah jam.. sebab jam Fossil yang dh abes bateri tu semua kedai jam kat Alamanda xde stock bateri dia.. sbb bateri dia agak mahal, nk cepat pergi service centre fossil.. so aku terus buat keputusan g beli jam lain.. tambah2 aku xde jam utk pakai bila bersukan pun.. hihihi so aku decide beli kat SWATCH.. inilah jam nya..

Tara...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
TARA......................


hahaha... besh gile pakai.. dh mcm pakai gelang pun iye.. sebab dia panjang dan kena lilit 2 kali.. hihihihi


(entri yang tersimpan dalam draft)

2 comments:

  1. tak nampak pun jam nampak paper beg je heheheh
    orang amik muka depan jam baru lawaa

    ReplyDelete
  2. hahahha.. dh take picture aku x jumpa plak.. huhuhu tapi frust td aku pg ada mkin lawa plk tu

    ReplyDelete