Tuesday, April 2, 2013

cuti-kemas rumah

Salam

kan aku dh kata kalau sampai bab cuti buat entri memang xkan ada entrilah.. hihihi tapi bila start rajin buat entri memang berderet-deret lah jawabnya.hihihhi

oklah.. harini aku nak cerita.. last weekend aku balik kg.. balik tgh malam jumaat sampai pagi subuh sabtu.. amacam.. hihihi perjalanan jammed dan drivernya aku.. hambekk. en asben penat sbb rudhing buat kerja coz semalm bersamaan isnin dia kena pergi os ke labuan..

so aku memang decide utk cuti hari isnin maksudnya semlamlah kan.. hihihi sebab aku nk kemas rumah.. dh jd kewajipan aku untk bercuti bg kemas rumah.. hihihi sebab anak2 sume g sekolah kan..
Pagi tu dalam kul 8.30 akupergi hantar ryan, pastu aku g mydin sat, nk cri apa2 yg boleh dgunakan utk kemas umah.. hihihi..

Punca aku memaksa diri mengemas rumah adalah kerana,, almari baju keje aku roboh.. hahahha so aku pegi amik rak ampai kat balkoni untuk guna


aku amik ampai ni. tapi yang besi betullah. xde roda and sangatlah kukuh.. so aku kuar sume baju kat dlam almari aku gantung je.. senang keroje.. bilik pun kemas je.. hihihi

pastu kat ampai aku guna cam gambo bawah ni.. aku larik g aeon big beli ampai yang payung tu.. dgn harga rm49.90.. sgt2 bagus.. suka gak aku.. senang nk alih2 sebab ringan.. ihihi


so akupun setel kemas bilik wardrobe, bilik budak2.. and hall ,, bilik aku xde sepah sgt sbb jarang skit guna.. so.. ihihi...




Taraa........... gambar bilik x sempat nak snap.. hihihihi

No comments:

Post a Comment