Friday, April 19, 2013

TGI Fridays (mkn free)

Salam


Yuhuuu harini bersamaan malam ni sesiapa follower aku u all akan berderet baca entri aku.. hihihi kenapa??? sebab aku tgh free and rajin utk menghapdate.. actually idea and cerita yang nak dihapdate tu banyak cuma aku ni agak pemals nk masukkan gambo.. so kalau xde gambar xbesh r hihih,.,, oklah bermula dengan tajuk di atas..


Ini semua gara2 operasi membodek bekas boss aku yang sgtlah sporting and baik hati.. aku memang bleh sekepala dengan ex boss aku ni iaitu cik yani.. dia pindah unit lain, x taulah napa dlm byk2 dia yang depa nk tarik.. ermm xpelah nk wat camana,, unit yg sentiasa bekorban.. hihi so tinggallah kami 3 wanita je dalam unit aku sekarang ni yang len2 dr boss sampai anak buah semua lelaki.. hihih oklah ditakdirkan x boss aku ni dpt kwsp dgr ceritanya.. aku ni biasalah memang gatal and laser skit mulut duk mintak dia belanja... murah rezeki aku dia setuju nak belanja.. dan ko tau aku pilih mana-----> TGI FRIDAY hambekkk hahaha

Cik yani memang jenis x berkira punya orang.. so memang terima kasih juta2 kalilah sebab dia sudi belanja aku and the gang dan juga unit baru dia,, rasa bersalah pun ada,, tapi..... terima kasihlah ye cik yani.. dan aku yang memang teringin sgt nak makan beef rib dapat jugak makan akhirnya.. hulamakkkk sedap seyhhh.. walaupun pada hari kejadian aku sakit gigi and aku diserang gatal2.. aku bedal je,, pas makan terus g klinik.. ha memang kegatalan melampau pada hari kejadian tu.. tapi bukan sebab beef rib tu tapi sebab aku alah pada... nanti aku cerita pada entri lain.. hahahaha

oklah ckp bebanyak x guna,, meh kita review gambar and harga Beef Rib yang aku makan rm56.40 antara yang termahal.. hihih sori cik yani.. air aku amik Blue raspberry ice .... apa ntah,, rm10.90.. hihihi



jom kita tgk antara yang berlaku pada hari makan2 tu..







Licin aku ngap



Apapun pada cik yani terima kasih byk2,, ada rezeki belanja lah lagi, dan kalau murah rezeki kami nanti kami belanja plak ye..

No comments:

Post a Comment