Wednesday, April 17, 2013

Akhirnya.. welcome to sony family

Salam


yahuuuuu akhirnya sudah membeli apa yang patutnya membeli.. hihihi.. so ni jelah yang mampu untuk hadiah annivessary aku dan en suami.. eheh beli hp sendiri ke makcik.. yolah apa nak buat.. actually dah pun tukar line maxis ke umobile.. tapi kena tunggu 3-4 hari huhuhu...x kishlah janji aku bukan bersama maxis yang line cam sakit jiwa tu..

nak tahu HP apa. sudah tentulah hp yang aku ceritakan dekat blog yang lepas.. hihihi


so ini ajelah hadiah utk en suami.. ok ye en abang ye..hihiihi so kami ada telefon baru pada waktu  baru means kita tgk hp sapa jahanam dulu hahahhahaha..

Kenapa Xperia :

Sebab aku suka sangat Sony Xperia..

Dan bila bg kat en suami kira dia ok je,,, and dia kata HP sekarang diapun dh rosak.. memang betul2 timing lah.. hihihi and aku dah already sah sebagai pelanggan U MOBILE..

Bermula 17hb 4 2013 aku adalah pelanggan U moobile.. dgn nmbr yang masih sama

Eh1 posing plak awek ni.. hihihih nilah dia muka isteri yang belikan hadiah kat suami dia.. hahah ok statement poyosss


No comments:

Post a Comment