Tuesday, April 16, 2013

Everything is gone

Salam

Ok memalam tetiba rajin nak hapdate blog.. hihihi sambil ber we chat dengan teman2 aku gigih menaip, kenapa?? aku dah rasa xde masa nak menaip blog time keje.. sangat2 bz.. huhuhu dan aku akan bz sampailah raya.. ha gempak x bunyi.. ececehhh.. tgk2 esok.. berderet entri aku taip.. actually sbenarnya banyak entri yang dh pending (gambar x mask pc) mcm skrg ni bleh plak kabel tab tinggal kt opis so memang x blehlah aku nk masuk gambar ayu sopan,manja and meletup aku ni kan. hihihi

Oklah tajuk sedey pastu nak buat karangan mcm pengajian am.. hahahha ok mengarut sudah...

berbalik pada tajuk diatas.. apa yang Gone sangatkan.. hahaha xde apapun cuma harini aku sedey.. kenapa aku mcm ni kan.. dh seminggu sebenarnya aku dok tengok je pintu opis kalau2 ada orang nak hantar bunga ke, ada kumbang nk terbang masuk ke.---> statement mcm artis popular huh! tetiba ada wehh.. walawehhh... tapii dia hilang balik.. apakah dia... ermmm DIA lah.. ermmm.. semnagt aku yang jahat sgt tu.. hahahahha (gelak cam syaitonnnnnnnnnnn - setan gelak ke)

Aku kena yakin dengan hati aku.. aku kena gandakan usaha aku.. aku kena cekalkan hati aku utk terima kenyataan yang kumbang itu sudah terbang ke menara gading.. (aik kumbang g sambung belaja ke ---)
tapi.........................................

Iman aku lemah
semngat aku luntur
hati aku rapuh
(ayat sastera berpuisi)

Rasa nak nangis wehhh.. adakah aku??????????????????????????????????

Subhanallah... ececeh..... ok kembali ke asal.... dia yang pernah bg aku semangat dah tinggalkan aku, dan aku akan buat bekalan semnagat itu utk tidak terus leka lagi.. aku tahu tuhan uji aku.. tuhan nak tau kelemahan aku.. so aku kena kuat ..

Kenapa bila dah tiada baru ko nak kuat ain ???

boleh x jawab "dah sinonim bila dah takda baru teringat, baru bleh jadi"

hihihi sukatilah kan blog aku... ayat aku (sure ramai nak hempuk baldi kat aku)


Apapun aku doakan dia maju jaya, dia bahagia dan dia sayangi org yang disayang dengan jujur.

Sebenarnya cerita blog ni adalah sangat teruk jalan ceritanya sebab aku tahap bosan, en suami layan kamen rider kat you tube dekat TV ok dekat TV.. so apa aku nak layan.. grrrrrr tu yang aku taip blog dgn perasaan geram sbb x dpt tgk tv3 hari selasa kot.. slot lestary kan.. hihihi so aku layan FB yang dh mcm medan politik tu.. hhihi

Cerita di atas sekadar pelepas rasa yang tersimpan.. simpan lah sgt kan.. hahahahhaha

Apapun.. evrything is come back to normal.. and i love my family till the end...

Tq awak sebab ajar sy  utk terus kuat semangat dan ajar saya satu perkara..

"bukan semua orang sempurna..."

No comments:

Post a Comment