Friday, April 19, 2013

Kenapa AYAM

oklah last friday dalam 12hb haritu aku kena gatal2 yang sangtlah teruk.. memang before tu aku cuti sebab Ryan x sihat,, pastu aku bangun pagi jumaat tu aku mula gatal2 and naik bengkak2 penuh kat muka.. kat muka ok.. camana aku nk cover muka yang ala2 camkeron diaz ni.. pakai bedak tebal pun still ada.. adoiiii.. sume orang pasan sampaikan bff aku kata muka aku cam org tua.. hampeh tol u all ni.. grrrrr

oklah pastu aku still x tau apa masalah aku sbnrnya yang buat sampai jd teruk mcm tu sekali gtal2. nya.. sebab aku hanya makan apa yang Ryan makan iaitu Ayam.. huhuhu

Takkan aku alahan pada ayam kan.. sdgkan selama ni hari2 aku mkn ayam..

Weekend tu kami balik Sunway umah Fil.. aku still naik bengkak2.. pg umah ecah celbrate besday Arissa pun still bengkak2 merak gatal.. nasib umah FIL ada Jerslin oil.. aku sapu after mandi tgh malam sbb x tahan panas sgt and peluh tu buat aku lagi gatal2.. sekali bangun tido eh dah hilang.. hihihi memang mujarab betul Jerslin oil..

Nak dijadikan cerita hari Ahad tu masa nak balik Putrajaya dah naik bali,, taruk Jerslin oil pun x jalan still naik jugak merah2 bengkak2.. adoii... aku taruk gak Jerslin oil susuk bwh kipas dengan harpan xnak kena peluh namun aku tewas..

Jam 12 t/mlm aku mencari klinik 24hrs kat Putrajaya ni.. sorg2.. nasib bebudak tido so en suami tolong jaga.. aku g lah cr klinik and nasb ada 1 klinik 24hrs kt putrajaya ni iaitu Klinik Permai kat P9'.\ memang ini jepun harapan yang ada.. aku dh x tahan dah gatal2 bagai...

Before ni masa jumaat yang kena tu aku dah pergi Klinik Maria kat Alamanda tu tapi x elok gak.. so malam ni aku gagahkan utk mintak injection sebab aku xnak MC keje tgh banyak kot x mau aku cuti2...

So memang doctr terima pujukan aku yang nak Injection.. dalm pukul 1.30 pg bru aku sampai rumah and memang lena sampai pg kesan dr injection.,bangun tido makan ubat and pergi keja mcm biasa and sihat dan pulih..

Pastu lunch hour selsa tu aku g Alamanda,,. kunun nak mkn nsi kat mamak tu sekali aku dgn slumber amik ayam.. ialah x sangka menatang tu yang wat aku jd cam ni.. elok sampai opis terus naik.. pastu aku ada makan sate ayam skit je naik jugak.. so sekarang kalau aku termakan or nak makan benda yanga da ayam memang aku mkn ubat yangdoctr bg siap2.. hahahha

So pasni aku dh bleh geng dgn big boss kat office , mak mertua and nenek mertua  yang jugak x makan ayam.. hihihi

p/s:aku tetap x dpt bygkan aku x mkn ayam, feveret kot.. huhuhu

No comments:

Post a Comment