Friday, April 26, 2013

POWER BANK

Salam

Memang semua sekarang sana sini orang sibuk dengan Powerbank ni ha.. aku pun tak terkecuali cuma aku berbelah bagi gak nk beli.. tapi memikirkan yang aku ni memanglah memerlukan aku rasa its better aku  beli.. so aku pun mengoogle utk membeli.. officemate aku ada beli By Lelong ala tempat shopping online tu. so aku pun dengan rasa lagi senang utk beli kat situ gak.. and harini dah ada dah barng kt tangan.. yeayyyy

Nilah aku punya
Kaler aku mintak blue.. tapi leh plak dia hantar kaler Fuhcsia adoiii.. conpirm lg aku x ska.. huhuhu aku  beli 30000 MAH hambekk nk byk aje.. hahahhaha


 
Dapat Accesories semua ni . hhihi ini yang ok. so bleh masuk lah kat Tab aku, Sony lama aku hihih

Aku  beli kat Lelong kat sini:


Servis orang ni memang Terbaek. kalau ko beli harini before kul 1pm confirm esk korg dh dapat.. hihihi cuma aku frust gak sebab dia salah kaler aku... kat kotak tu dh tulis blue.. tapi dpt huhuhuhu.. Fuhscia.. bg aku besh r.. hihihihi...

RM120 free shipping aku rasa ni antrara termurah gaklah. hhihi so pasni aku yang selalu hadapi kehabisan bateri dh ada penyelamat.. ;)



3 comments: