Tuesday, April 30, 2013

Family Quality Time : Sanrio Hello Kitty and Little Big Club

Haluu..

Harini nak hapdate stry pegi bercuti hihi.. alhamdulillah semuanya ikut jadual seperti biasa and 5 bintang utk Sanrio Hello Kitty and 3 bntang utk Legoland.. hihihi

Before ni kan aku dah buat entri pasal vacation kali ni.. tu semua atas survey2 yang aku dh baca,tengok dan lihat.. huhu so the besh part memang enjoy sangatlah percutian kali ni. walaupun masa g Legoland aku rasa mcm menyirap darah gaklah semenyirap sambil minum sirap mcm matahari,,, aku bila orang dh buat mood aku spoil awal2 memang aku ingat seumur hdup rasaya.. gerammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Tapi be positif aku cool sendiri jelah.. demi anak2 dan feel shoppink aku yang meluap-luap.. hahahha so abaikan jelah walaupun aku teringat-ingat gak sakit hati.. tapi kat Sanrio Hello Kitty town memang aku syok abes sebab semuanya the besh for in the besh.. huhuhu

Aku bertolak sabtu after magrib, saja gerak awal sehari sebab senang pepagi esk nk g Sanrio Hello Kitty tu.. jauhnya 3km je dr legoland.. and kami sampai kat rumah ex officemate pukul 11mlm.. sian depa memalam kami dok ketuk pintu hihihi.. sori nip,kasz.. hihihi

So pagi ahad tu dalam pukul 9.30pg after breakpast kami gerak pergi Sanrio Hello kitty dekat Sutera Harbour..kalau korang yang pergi ikut highway keluar Tuas, or Nusajaya korang akan jumpa signboard Sutera Harbour.. and senang je nak jumpa.. and make sure korang ada Touch n go sebab plaza tol ni xde kaunter tunai.. hihih.. kalau nk tambah nilai pun bleh.. kalau xde korang kenalah beli kad.. dr tol harga rm3.90 dh kena beli kad rm20 hihihi..

so Ryan mcm biasa main x hengat, ada part yang aku lepaskan adik2 dia plak.. sampaikan nk dekat balik tu Wiwin dh lelap.. masuk kereta semua tido sampailah chek in hotel.. hahha memang penat x hingat lah kan.. kat sini aku memang suggest kan sapa2 nak pergi sebab banyak game yang baya2 anak aku tu boleh main, and kita x payah risau sebab parents boleh teman anak2 dia main.. laki aku siap panjat apa nama ntah mainan tu sekali dgn Ryan hihi.. memang open..

Siap ada show Hello Kitty, tapi masa kat level Hello Kity ni kat Level 1.. Rayyan x moh teman mama, so byk yang aku x masuk pun.. show pun Ryan x moh tegok.. huh! mentang2 lah dia lelaki.. mama yang nak beria pun x dpt.. sian mama xde kawan, ni semangat nak anak gegirl ni.. hhahahahha

mari kita review gmbo ye..















Kat sini ada 3 level.. level 1 hello kitty home. level 2 Pingu,angelina bob n builder. thomas, akan ada show2 diorang kat sini.. mascott dia lah... yang level 3 lebih kepada game indoor.. memang puas hatilah.. Rayyan gumbira teramat gaklah.. hihihi

No comments:

Post a Comment