Tuesday, April 30, 2013

Family Quality Time : Legoland

Salam

buat 1 entri untuk 2 tempat rasa mcm full sangat je.. hihi so apa kata aku buat lain2.. disebabkan tadi aku dh bg intro kemain, kali ni aku post gambo je hihi.. so seiapa yang nak g legoland tu memang seperti kebanyakkan blog2 lain bercerita iaitu PANAS.. memang panas.. hahah kami masuk pukul 11pg sampai 3ptg kat dalam.. hahah memang besar gile.. cuma utk budak2 banyak game yang x bleh main.. hihi sian gak dgn Rayyan, dgn en suami yang bebel .. nasiblah tiket ni dpt murah hihi.. kalau tidak memang aku kena bebel tahap hardcore dengan en suami lah.. huhuhu

kami stay kat Hotel U & Me area Kulai.. nipun di suggestkan oleh cenip ex officemate kami yang duduk sana.. ok lah hotel nya. wiwin yang 1st time tido hotel memang seronok abes sampaikan nk mandi je kejenya.. sapa je masuk toilet dia nak mandi.. aku basuh botol kt toilet pun dia nak mandi..

malam tido dh ngigau2 abess dh dok main je.. masuk hotel pun main gak.. huhuhu

oklah aku habes dekat rm300 kat sini.. shoppink.. hihihi disebabkan entah cek mana ntah mask dlm akaun aku.. so aku guna duit tu utk shoppink kat legoland ni.. aku memang aimed MINI FIGURE aku.. so now.. aku dh ada collection 1 box mini figure.. rasa mcm nak beli lagi je.. adoiii kalau minggu ni dpt ajak en asben pegi beli rak kaca utk simpan benda ni kan besh hihih..

nanti aku buat entri pasal mini figure ni ye hihihi oklah meh review picture legoland ni ye










 
Gambarnya byk tapi byk gambar anak2 je.. gambar aku.. x bykpun sebab xde sp nak tangkap gambo. en asben mood x baik, Ryan plak wat perangai.. huhuhu.. apapun aku bg 3 bintang .. and shopping kat legoland ni ada certain benda yang murah dr kat sini, ada yang sama harga and ada yang mahal.. tpi mahal sebab kat luar xde..  aku nk je pegi sini sebab nk sopink je.. bleh ke ye.. bukan sebab nak pergi taman2 ni hahaha..

No comments:

Post a Comment