Thursday, April 25, 2013

Hari yg lemau

Salam

Harini aku memang liat gile nk buat keje. Nsblah hari gaji hahhah so mmg lglh mlas tu menjadi hihi..so lunch hour madi ajak g warta so akupun laju jrlah. Huhu

After lunch boss suh aku ganti dia g meeting pentadbiran. Apakah aku.. Adoii kbyakan sume pegawai dn cc aku sorg jr wakil cawangan. Dh r aku msk lambt pastu duduk sblah pengerusi mmg sengal seh..

Nasiblah aku bijak skit dn ada keberanian utk brsuara bg komplen bagai. Hihi

Dan nasib jgk aku faham dan blehlah xplain kt boss huhu.. Pastu td aku g lunch mcd and dptlah aku beli hello kitty bear dia yg bru ni.

Amik mood nk g sanrio nanti hhhaaa..

Arini en suami balik lambt sian dia kje byk. Nk tlgpun aku x tau camana. Ermm siannya.

Apapun now bebudak sume dh tdo. Opss kembar je yg dh tido. Ryan ni x mcm nk tdo pun. Huhu

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment