Tuesday, March 5, 2013

branded lah sangat

Salam

ahahaha tadi cerita pasal stylo harini cerita pasal branded plak.. apakejadahnya cerita pasal duit je ni..
Ha org xde duit memang mcm ni.. terus dok pikir nk sopink.. time byk duit xdeplak nk sopink2 bagai.. duit abes makan.. hahahah selalu camtu berlaku kat aku..

aku nampk sis in law aku pakai coach handbag terus aku rasa cam mimpi2 indah je nak pakai tapi... pitih xde.. (time xde duit memang mcm2 termimpi) hihihihi lebih kurang beg mcm nilah

Lebih kurang patern mcmni
 
Tapi aku minat patern ni

dan juga yang kaler biru tu
Aishh memang terus menggilak.. tapi aku kenalah sedar diri, kalau nak pakai handbag ni aku rasa boleh cover susu anak setahun kot.. huhuhuhu

mungkin aku lebih sesuai pakai bag2 mcm ni je

kenanga warehouse
ha.. hihihih murah and bleh tukar2 lagi nk pakai ikut baju dah tentu mampu kan kan kan..
and lagi satu branded yang aku inginkan saat ni adalah JAM TANGAN..

Jam hantaran kawen aku 'fossil' tapi bateri abes x g antar servis lagi.. tapi nk lah jam yang berbeza sikit.. aku selalu sangat pakai jam rantai.. aku macam nk kumpul duit beli jam ni:

stylo

lembut sangat

Hitam itu menawan

sesuaii sangat
 
BABY - G... pergh stylo abesss... nak pakai digital.. sekarang ni pakai casio je.. hihihi fossil simpan elok2 je kat rumah.. hihihi aku mcm ni yang kaler putih dalam gold ni ni.. sesuai pakai baju apapun.. xpun yang petak ni.. terus rambang mata hihihi.. kena masuk wishlist ni.. hihihihihi


so marilah sama2 mendoakan agar aku berjaya menabung utk beli semua ini.. huhuhuhu

No comments:

Post a Comment