Tuesday, March 5, 2013

berlagak mcm stylo..

Salam

hahaha tajuk entri nak tujukan pada siapa korang rasa.. hahahahaha sebenarnya untuk
_
_
_
_
_
_
_
_

AKU! hahahaha.. kenapa.. sebenarnya aku tengah berangan-rangan nak stylo cam nora danish yang sweet tu.. sebab tu aku tgh nk kumpul duit beli losyen mustajab satu kotak sedozen, nk kasi muncit hilang, pastu aku nak makan salad je hari2 supaya aku selim melim.. hahahahhah *kibas rambut* amacam.. actually tu antara harapan dan impian aku sebab aku rs aku mcm dah naik je badan2 and lemak2 kat badan ni ha.. ngeri sehhh bila tengok depan cermin,, ngeri2 pun nafsu mkn kemain.. hahahahhaha tapi aku mencuba tau .. memang makan malam sekarang dh stop serta merta.. hihihihi

aku tengah berangan nak pakai sneakers lah woo// korang rsa x nampak ke aku cam cumel je bila pakai  baju kurung pastu pakai sneakers pegi keje hahahah.. high heels campak dlm tong sampah.. *berangan kunun2 rita rudaini dlm sehangat asmara sangat* tapi....  bukan semua org leh fikir yang aku ni stylo.. korg tahu jelah tambah2 bila mentaliti org yang cam kulut2 je.. conpirm dia kata

"apa kes lah ko ni mcm budak sekolah"

kalau pakai sneakers kan tutup aurat.. ha kalau high heels rajin pakai stoking xpe jugak hihihih..

huhuhuhu dapat sneakers camni pun jadilah..


Dulu masa sekolah aku pakai kasut sekolah mcm ni tau :

Masa aku form 3 x silap.. hahahah

Jack Purcell - ni kasut feveret kesayangan aku.. sampai hancur aku pakai

Kasut jack purcell aku tu.. kaler putihlah.. pastu masa aku form 6 aku pakai kasut body glove yg lebih kurang kasut jack purcell ni masa tu aku prefect .. hahahah apa kes prefect pakai kasut line2 putih hitam.. sampai aku sekali kasut kena rampas masa sport check.. hihihihih berkaki ayam di sekolah..\

aku suka kasut nora danish pakai ni.. rasa mcm nk cri satu utk aku, satu utk rayyan.. abah dia??? hahah beli sendiri lahye bang..


Smart kan.. aku ada nampak kat clarks haritu.. tapi x pasti brapa? yang kat kedai kasut biasa pun ada cuma cam tapak dia nipis sangat.. senang hancur.. pitih ooopitih mai coming mai...

Pastu aku nk dress up ryan serupa ini..

aku pernah buat sekali ryan camni.. memang stylo itu bujang

Rasa  nk belikan je ryan kasut ni kt converse -dh usha rm119

huh!! memang cam adik dan kakak lah depa ni
Kenapa Rayqal - anak nora danish?? sebab muka anak aku si Ryan tu memang cam jambu2 skit cam anak ND ni.. hihihi lagipun gambo anak dia je yang aku tgk Stylo. mcm anak Rita Rudaini yang sama nama dengan Ryan tu aku like jugak.. tapi aku like mainan dia.. dia punya collection kapal terbang perghh!!  tak jumpa plak instagram dia nk tunjuk kat entri ni.. hihihihi

aku rasa penuh kot table tempat letak tv.

Kenapa aku nak sangat anak stylo melo??

aku suka lah.. hahahha lgipun aku ni jenis yang simple but nice.. kalau g kuar jenjalan bersama anak2 pakai sneakera, slim fit jeans kaler merah, tshir lengan panjang, tudung bawal.. ha x ke mcm simple dan selesa.. lagipun anak aku sume lelaki.. nk handle diorang xkan nak pakai high heels or selipar jamban, gaya mesti ada kan kan kan..

So aku nk g kumpul duit nak beli sneakers ni utk aku dan Ryan.. wiwin kecik lagi.. dh bsar nanti mama beli ok... hihihihi..

Dan besar harapan aku, bila Ryan dah form 3, aku maintai cam sekarang.. lagi bagus kalau lagi nampak cam muda itu bermakna aku sihat?? hihihih skrg pun asyik sakit badan camana nk muda sentiasa ain oiii...

sure kawan2 ryan tanya

"sapa tu beb, kakak ko ke"

hahahahahah ok aku mama yang poyo.. hihihi

No comments:

Post a Comment