Wednesday, March 6, 2013

awalnya aku??

salam

sejak 2 menjak ni penat betu rasa bdn, budak2 dh x jaga mlm mintak susu dah.. tpi depa sekarg part nk masuk tido..

Malam tadi abah dia balik lambat.. so aku kelam kelibut skitlah tidokan wiwin.. kejab sorg meragam sorg lagi. maybe sbb penat kot.. yelah siangkan main bagai,, malam nk tido semua ah x kena kan,,, entah camana bila diorg dh tido, ryan aku bukakkan kartun kat hall.. aku dgn wiwin dlm bilik.. aku make surekan pimtu semua dhberkunci, krg ryan hilang parah plak aku..

So akupun x sedar time bia aku tertido, aku sedar dm pukul 11 kot (agaknyalah) aku terjaga sbb wiwin adik meragam.. ryan pun dh masuk bilik tido.. time bila aku pun x pasti.. hihihi nampak sgt mama dia tido mati kan.. hihihi

Akupun g bancuh susu siap2 3 botol.. panas2 suam2. sng kalau 2 org lagik tu bangun.. time tu nasib en suami balik, terus aku pas si wiwin adik.. sbb akunk sambung tido.. hihihih mata ni ha mcm x bleh nk bukak je.. mcm nk tido sgt2 lah.. dr kt opis aku menahan.. (alhamduilah aku jarang tido and mengantuk kt opis even aku bangun pg awal dr org lain and aku ada anak kembar) hiihihi

So pg ni pukul 3.30 aku dh bangun, actualy wiwin abang poo poo.. so aku knlh bangun, alang2 dh terjaga bangun teruslah jawabnya.. masak bbur wiwin, basuh baju semua bagai, lipat kain, kemas2 rumah. settle baru dpt hadap laptop buat entri sambil trip ke 2 mesin basuh sdg berputar dan bubur sedang diatas dapur.. hihihihi memang x bleh aku nak sambung tidoah kan.. hihihihi

Tengok wiwin sekarng tido mak aii lasak + nyenyak + tenang je.. diorang dh jarang sagt bangun every 2 hrs mcm dlu2.. dlm seminggu tu adalah sekali je,, so bila [pampers pun kurang, kncing pun kuranglah.. so CD pun x lah bertukar.. hihihihi

waaa tersenguk -senguk pulak aku dok taip entri ni.. nak baring2 ayan u tube jab lah.. huhuhu

p/s : tiap kali bgn tido or apa2 mesti cepat2 amik tab tgk fb nk hapdate pasal lahad datu.. Ya Allah lindungilah semua perwira negaraku .. dan kembali  keamanan semula kpada kami Ya Allah.

No comments:

Post a Comment