Friday, March 15, 2013

15.03.13 - 15.3.13 - setahun sudah

Salam

harini 15.3.2013 dengan ini setahun sudah my twin.. dr malam tadi aku dok update status kat fb.. hihih konon2 status ala2 kronologi kelahiranlah.. tp x byk status pun sbb wiwin bersalin pagi kan..hihi kalau Ryan tu memang panjanglah kronologi nya sebab bersalin malam.. hihihihi

Ni gambar masa diorang 3jam after deliver

 
Yang ni dekat2 diorang nak setahun

See banyak beza.. tengok si bambam adik masa baru lahir memang kejutan...
 



 
 
hihi ni antara kronologi aku post pg td.. actually aku deliver last year salah tarikh sebenar,, means senang citer meh sini aku ceritakan sebagai ingatan aku sendiri eh lupa plak kan dh ada entri bersalin tu..
 
sila refer sini 
 
patutnya aku punya tarik utk c-zer 16hb tapi wiwin nak keluar awal so diorang keluar gak 15hb.3.2013.... sebenarnya tarikh 15.3 ni adalah tarikh majlis bertandang aku kat belah en suami masa wedding dulu..
 
 

motif letak gambar kahwen tetiba.. hahahahahahah anak dh beratur kot.. hihihihihi

Apapun.. syukur setahun dah wiwin... alhamdulillah aku berjaya besarkan diorang bagai johan.. hihihihi rasa cam x percaya and kena percaya hihihi...

and the besh part.. i like it sgt2 dengan perkembangan diorang

wiwin abang (rizqi ifwat ) dah nak tumbuh 3 batang , dah siap berlari bagai, dah banyak mulut and sore dia maintain kuat kalau menjerit.. hihihi

wiwin adik (rifqi iffat) dah nak tumbuh 4 batang gigi, dah siap berjalan laju, mulut memang banyaklah and sore dia suka menyanyi hihihi..

nanti continued entri celebrate besday ye... yeehaaa....




1 comment: