Friday, March 15, 2013

budak kaca mata

Salam

uwaaaa before ni aku memang mempunyai masalah silau yang agak stabil gaklah.. still bleh paksa diri utk tdk menggunakan kaca mata tapiiii

dekat awak tahun haritu aku cepat pening bila kena cahaya lampu..tambah2 kalau masuk pasaraya yang terang and byk lampu terus aku berpinar-pinar huhuh...

pastu start last week aku terlibat dgn mcm2 mesyuarat yang mengharuskan aku tengok data kat layahputih projector.. pastu data tu mak aiii halusssssssssssssssssssssssssssss sesangat..  mentang2 yang bentang data tu orang yang memang berkaca mata.. huhuhu memang satu apa aku x nampak

kepala pun terus pening2 and aku  nampak huruf2 tu berdouble je.. huhuhuhu

doctr dh byk kali suh aku g wat test mata.. tapi aku ignore je.. memandangkan sekarang ni baca data yang halus2 kat buku B41 (buku data perjawatan) aku rasa dh cam halus2 and double2 aku rasa aku WAJIB pergi cek mata.. pastu terus berangan nak wat speak stylo lah. sbb pakai bila wat keje jekan.. hihihi

sebijik macam en suami punya.. brand Rayban

kalau pakai ni sgt2lah cam budak tadika hihi

tapi aku macam nk pakai ni boleh tak.. cumell and nampak cam nerd je.. dasar aku yang berangan stylo


Tapi paling x suka pakai adalah sebab kena bawak kesana sini hihihihi.... pastu nak tangkap gambar mesti x cumel dah huhuhu sbb nampak skema.. hihi

No comments:

Post a Comment