Tuesday, February 12, 2013

Family Day Hj Abd Rahman

 Salam

Oraitt... entri sangat2 sunyi sebab tuan punya blog g bercuti hahahha.. hiihi ok meh kita review apa yang membuatkan tuan punya blog ni ha senyap je...

Actually aku start cuti terpaksa starting hari khamis lagik.. gara2 bebudak ni semua demam,, dengan aku yang masih lagik suam2 kuku so aku mencutikan diri utik dua hari.. so aku memang cuti kalah org yang nk beraya cina hihihi.. start khamis sampai selasa.. hahahha tapi hari2pun xde masa nk rehat.. sob sob... tulah dia pengorbanan seornag manusia bergelar ibu,isteri ok... no rehat2..

Ok melalut. so nilah dia aktiviti yang sebenarnya.. iaitu------------------> family day Hj Abd Rahman & Hamjah Hamsiah.. yeehaaa.. ok.. kami planned family day ni tahun lepas.. and memang memasing decide nJADI.. so urusetianya sudah tentulah keluarga abang aku yng ketiga iaitu -amir dgn k.pinas.. hihihihi yg lain sibuk.. depa memang dh biasa organize2 ni.. hihihihi clap hand...

So kami decide tempat yg kamipun biasa kesana.. rasanya last year je x g sana.. sebab aku pregnant and pastu kembar kecik lagik.. so memasing pun xde planned nk berjalan jauh.. hihihihihi


Nilah tempatnya.. senang gak aku ambik gambo kat instaplace aku je.. hahahah xyah buat description kan,, hihihihiso kami Camping.. hahahahahha tempat ni selesa ok.. kalau yang beranak kecik dan nk rasa camping... cabaran.. surau, tempat mandi semua disediakan.. xde hal punyalah..

Masa nk pergi kami gerak dari rumah putrajaya sabtu pagi dalam 8.30pg.. jalan memang jammed ooo stresss lama plak tu.. dr gombak sampai bentong gaklah..

Masa ni baru nk lalu R&R genting sempah tapi still jammed.. buat kami x rasa pun nk berenti.. so kami decide rehat makan dekat R&R Temerloh je.. huhuhu makan nasi lemak yg dibawak oleh mak.. hihihi

So kami tiba kat Pantai balok dalam pukul 4ptg... pasang2 khemah, prepare makan malam, xde xtvty sgt sebab memasing penatkan.. huhuhu'



Gambar diatas ni plak masa pagi ahad, kami nk prepare game show... waktu ni memang happening tau.. besh sgt2.,. semua bersuka ria tanpa duka.. hihihi.. nampak ober kan memasing.. ni lah antara part in my family.. sepupu pun join.. yeehaa.. lagi ramai lagi happening kan.. so yang paling x besh ryan wat perangai xnak main satu game pun.. last2 dia tertidor sama dengan wiwin.. bila anak2 tido, mama dengan abahnya pun kemain semangat lah.. dan kamilah juara utk kategori dewasa.. yeehaaaaaaaaaa

byk gambar xde lagik dlm tangan,, nipun gambar yg ada dlm FB.. nanti bila dah ada i akan masukkan dlm blog ni ye.. hihihihi. tunguuuuu.................

No comments:

Post a Comment