Tuesday, February 5, 2013

Demam di public holiday

Salam

Sangat2 lemah aku menaip blog .. dan ini jugak punca aku x menghapdate sebarang entri walaupun cuti 3 hari termasuk hari wilayah... semua ini adalah kerana aku demam.. uwaaaaaaaaaaaaaa

aku salahkan en suami hahahha sebab dia punca aku demam.. hihihi.. memula en suami je yang demam, pastu berjangkit dengan aku, dan Ryan.. aku demam dari hari jumaat- harini x baik2 lagik.. panadaol dh habes 3papan.. x pernah aku segigih itu mkn ubat.. semuanya bermula dengan tonsil.. huhuhuhu tonsil aku bengkak tu yang punca demam tu...

Hari jumaat:
Pepagi aku dah rasa badan sejuk.. kn air pun dh mengigil.. en suami plak g outstation.. so aku kuatkan jugaklah diri ini.. last2 en suami boleh pulak balik lambat adoiiiii lagi seksa aku rasa menunggunya... Aku biarkan je bebudak main, bila dh settle depa mandi, makan.. aku bangun awal supaya aku x kelam kabut nk mengemas rumah...

Hari Sabtu
Demam macam makin teruk, aku demam selesema,batuk, tekak pun sakit tahap teruk dah... tido pun x selesa... aku makan ubat, siap selimut, siap stoking bagai.. nak jd cerita blehplak aku PMS.. huimakk.. memang seksa bertambah seksa and bertambah lemah dan lemah...
Aku gagahkan jugak settelkan anak2. bila anak2 tido aku pun tido... malam kul 9 aku dh masuk bilik tido.. berselimut selubung..

Hari Ahad
Aku still demam.. pas makan ubat ok, pas tu panas mengigil balik.. en suami g crikan air kelapa tp still demam lagik.. adoiii memang seksalah... demam kalini.. sampai aku mintak ampun la kt en suami hihihi

Hari Isnin
Ryan pun demam, so aku decide g clinic, so akupun on a mc semalam... cdg nk g klinik kerajaan tp dh ramai sgt x jdi..

Hari selasa
Still demam lgik.. kt opis pun aku dok sok sek sok sek.. huhuhuhu...

No comments:

Post a Comment