Friday, January 4, 2013

Wishlist 2013

Salam

ok semua orang nak buat entri AZAM 2013.. or reeview the 2012  tapi aku.. x moh.. sebab tahun 2013 ni aku xde azam menggunung sangat.. setakat yang biasa2 mcm tahun2 lepas gak.. azam gak berbaur entri ni ye.. hihihi

  • Jadi isteri solehah
  • Jadi ibu misali
  • jadi kawan,cikgu,mama pada anak2
  • besarkan anak2 dgn ilmu yang terbaik
  • majukan diri dlm semua bidang
tu je azam aku tahun ni.. tapi tahun ni aku mcm nak kejar my wishlistlah.. sebab apa.. sebab bebudak pun dh besar skit tahun ni.. dh nak setahun, so banyak yang aku rasa dpt dijimatkan,, hihihihi so meh kita tengok apa wishlist aku..

  • Nak pergi bercuti ke Oversea- nak bawak semua anak2 so sure lah kena simpan duit byk2 kan..
  • Nak beli set Disney  yang harga dia dekat rm1k++ tu.. (utk pembelajaran anak2 dalam bahasa inggeris dgn lebih baik)- dari masa rayyan lagi aku plan nk beli benda ni...
  • Nak beli set pembelajaran KUMON (ada jual kat MPH untuk pelajaran anak2)- buku ni sebenarnya khas utk bebudak KUMON tapi aku x terpikir pun nak antar anak kat situ. so aku beli jelah buku dia ye..
  • Nak set2 ELC-early learning center..

SEE-- semua untuk anak2 kan.. huhuhu so wishlist yg khas untuk  aku skit je.. aku taknk letak byk2 sebab tahu x mampu.. so yang aku mungkin mampu adalah..

  • aku nk selesaikan apa jua hutang piutang yang ada
  • aku nak start saving at apa jua saving account yang aku ada
  • aku nak beli Gadget Baru - Samsung Galaxy Camera.. hahahahah (sure ramai kata aku poyo.. biarlah aku kan suka tangkap2 gambo ni) hihihihihi
So ni je yang aku wishlist kan untuk tahun ni.. dengan harapan dapat lah aku melaksanakannya.. tupun bila semua duit tu ckup, aku dh penat rasa x ckp duit.. huhuhuhu

lagipun aku rasa 2012 -last year banyak dah perkara2 yang besar.. mcm
  • aku bersalinkan wiwin
  • aku dh ambik skim pencen
  • aku dah habeskan cuti tahun.. hahahah ok xde kaitan
so tahun ni aku nk relax dr aktiviti2 BERANAKKAN ANAK.. nak psang badan je,, hihihihihihi supaya en suami x kompelin.. hahahahhahaha

notakakidijarimanis: tetiba plak pc ni x bg aku upload gambo.. saje tau....

No comments:

Post a Comment