Thursday, January 3, 2013

Aku yang emosi atau memang patut aku teremosi

Salam

aku perasan menda ni start from last week, aku rasa nak mrah je .. pastu benda yang aku nak marah tu benda yang tak ptut pun and xde kaitan pun. emosi sungguh kan... kadang2 siap sumpah seranah lagi aku marah.. apasal neh!!! grrrr aku pun  x tau lah nk ckp apa.. tapi aku memang geram sgt2 lahhhh...... geram yang x terkeluar, cthnya mcm kita x suka seseorg tu pastu apa je kuar dr mulut diapun kita rsa eiii plslah meluat aku. ha mcmtulah...\

Tapi kes aku ada mcm2 , org tu x buat salah pun kat aku, org tu xde kaitan pun dgn aku, tapi aku rasa meluat and aku rasa menyampah dgn dia.. ermm aku ni memang tahap kena muhasabah diri ni... huhuhuhuh kena buat solat taubat banyak2 ni, supaya perasaan teruk camni xde.. huhuhu

Aku teremosi lebih jeni,, kdang2 sampai sakit kepala memikirkannya.. and mcm harini kan dh MC, kepala sakit x hingat, sampai munta2 apa kes.. pregnant??? memang taklah sebab aku tgh bulan mengambang pun,, hihihihi so aku still teremosi jugak.. maybe sebb aku tgh period pain so semua benda tak kna.. tapiii aku x suka sifat ini, aku x suka sifat benci, busuk hati ada kat aku.. aku x suka x suka.. huhuhuhuhu

Perangai mcmni memang teruk tau, dan x patut wujud,, diulang tak patut.. erm... aku nk g muhasabah diri jab sebab aku nk buang emosi2 mengarut ni.. grrrrrrrr

No comments:

Post a Comment