Friday, January 4, 2013

Berjimba-jimba

Salam

hambek aku kalau dapat taip entri sehari memang terus byk je.. hahahaha so today hari jumaat, smlm actually aku MC , x larat sakit kepala, angin pun dh penuh satu badan, aku siap pergi mengurut badan dengan jayanya dengan mak si MADI ni ha... mak dia tukang urut yg berjaya.. aku dpt urut sekali dgn chicken chop.. korang ada.. takkan adanya.. hahahahhaha

So setlah badan diurut dan aku memang rasa besh sgt2.. so akupun apa lagik, tidur mlm pun nyenyak je.. walaupun pkul 12 lebih en suami kejutkan tunjuk sesuatu yang buat aku rasa jeles (taknak cerita.. masih kuat rasa jeles ni) huhuhuhuhuhu so akupun sambung tidur dengan nyenyaknya bermimpikan sidia yang jauh dimata hahahahha sapa ???? dia tu x hingin aku der (sblum madi tanya aku jwb dulu hahahah).. adalah.. aaron aziz lah.. hahahhahahahahahahha

So bangun pagi g keje dengan jayanya... pepagi telefon mak bgtahu x jadi balik perak sebab badan sakit2.. huhuhuh so kami decide  x g memana for this week.. huhuhuhu

So aku buat kerja dengan tekunnya harini, sebenarnya bukan kje apa sangat pun, just keje biasa2 je.. update semua benda dengan tarikh 2013.. hihihih

Harini rehat panjang so aku dengan Madi decide nak g mendermakan suara hahah nk g karaoke.. so kami nyanyi berdua sambil menikmata teh ice limau dan nugget.. hahahahahah sejam je dengan hargm rm31.. memang chill lah...

Pastu aku g PDI .. rasa teringin nak beli tshirt, dptlah T shirt couple kaler biru,  blehlah pakai nk g memana berdua *en suami sila byr* hahhahahaha

Rasa mcm nak ajak en suami pergi berjimba-jimba je esok.. tapi mesti dia xnak..e rm... nak g cuci mata kat IKEA tapi mesti en suami kata orang ramai, nk g ZOO mesti en suami kata susah nk handle  bebudak , nak g jauh2 lagilah memang tak.. erm... en suami silalah baca entri ini dan bawak lah kami berjalan-jalan jauh dr putrajaya ni.. kami bosan.. kan Ryan kan... hahahhahahaha

lastly... sekarang wiwin dah pandai bawak diri sikit, and kalau mama tido tanpa sengaja pun depa dh pandai main sendiri.. hhihihihi bagus anak2 mama,, Ryan pun dh pandai bwak diri and pandai bantu mama cuma kekadang susah skitlah dia nk dgr cakap.. huhuhuhu

Pasni nk kumpul entri untuk anak2 mama lah ye.. hihihihihi sian depa mama asyik syok sendiri je buat entri hahahahhahaha

No comments:

Post a Comment